Rey
Silver
Dök upp ett ganska stort paket idag.
Låda i lådan.
Låda i den lådan.
Även en låda i den lådan.
Å i den lådan en Pam 590, Nu är man inte Panerai-oskuld längre.
Grym panna! Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låda i lådan.
Låda i den lådan.
Låda i lådan.
Låda i den lådan.
Hmm om dom ringde innan var det inte UPSJIPPI idag kom UPS och ringde innan...
Haha jo helt oväntat så var det en bra chaufför som fattade att den andra gjort fel så han ringde faktiskt från sin egna mobilHmm om dom ringde innan var det inte UPS
Så fiiiiint, älskar min. Får man fråga vad du fick betala?-Det känns som att det var länge sedan jag la upp någonting i denna trevliga tråd. Skönt att nu var det dags igen
Så fiiiiint, älskar min. Får man fråga vad du fick betala?
Save the ocean box till en srpc25?
-Ja, mycket vacker klocka!
4998kr köpte jag den för. Ja jag var lite osäker om klockan tillhör ”save the ocean” serien. Men i annat fall tycker jag att denna boxen är lite roligare. För annars är det den klassiska vita Seiko boxen antar jag? Vad fick du för box?
Yes, klockgiganten har jag för mig det var-Köpt på internet?
Yes, klockgiganten har jag för mig det var
Som regel tycker jag att en tank, som är den ultimata dressaren, aldrig kan vara för liten, bara för stor. Och den där storleken var optimal på din handled.Kom ett litet paket idag. Lite osäker på storleken men ändå nöjd
Som regel tycker jag att en tank, som är den ultimata dressaren, aldrig kan vara för liten, bara för stor. Och den där storleken var optimal på din handled.
Satan så nice!
Grattis till nya köpet, 39mm i svart är verkligen riktigt nice!
Stort grattis och jäkligt bra val av klocka. När du väl har hittat hit så vågar jag garantera att flera inköp väntar i framtidenDet är en väldig skillnad att spåna på nätet mot att faktiskt prova klockor i butik fick jag lära mig i dag! Jag är inte världens mest kunniga klockfantast. Jag är nog ingen egentlig 'fantast' ens. Visste bara att jag ville unna mig en Rolex och siktet har alltid varit inställt på att en dag äga en Submariner. Det har liksom känts som klockornas klocka i min värld.
Det här var första gången jag besökte Rolexhandlare i mitt liv och var ganska nervös. Var först hos Rob Engström och det kändes väl lite så där om jag ska vara ärlig. Svårt att sätta fingret på vad det var. Hittade inget jag ville ha där ändå. Därefter besökte jag Krons som jag fick ett mycket bra intryck av. Kändes definitivt mer avslappnat. Hittade inget där heller. Royal Watches blev det sen, som hade en hel del kul klockor. Flera Submariners m.m.
Men det blev till slut Nymans Ur som fick ta min oskuld. Mycket trevlig personal. Kände mig hemma direkt trots den för mig mycket ovanliga miljön! Provade en Submariner 114060 och en Hulk (pre-owned), men det var något som inte riktigt kändes 100. Kanske kan det skyllas på tiden från då man bar Submariner Thaikopia som förstört känslan lite. Eller så var det faktumet att jag helt oväntat fullkomligt förälskade mig i Oyster Perpetual 39!! Den satt som en smäck direkt, som om den var gjord för mig personligen. Enkel, stilren, low key men ändå lyxig. Tidlös helt enkelt.
Tack till personalen och för gratulationerna från andra besökare i butiken! Var en stor dag för mig som jag alltid kommer att minnas. Hoppas dock jag kan släppa tankarna helt på en Submariner, men tvivlar på det ha!
Tack min vän!Stort grattis och jäkligt bra val av klocka. När du väl har hittat hit så vågar jag garantera att flera inköp väntar i framtiden
Fantastiskt val! Jag tycker den är bra mycket bättre än submariner.Det är en väldig skillnad att spåna på nätet mot att faktiskt prova klockor i butik fick jag lära mig i dag! Jag är inte världens mest kunniga klockfantast. Jag är nog ingen egentlig 'fantast' ens. Visste bara att jag ville unna mig en Rolex och siktet har alltid varit inställt på att en dag äga en Submariner. Det har liksom känts som klockornas klocka i min värld.
Det här var första gången jag besökte Rolexhandlare i mitt liv och var ganska nervös. Var först hos Rob Engström och det kändes väl lite så där om jag ska vara ärlig. Svårt att sätta fingret på vad det var. Hittade inget jag ville ha där ändå. Därefter besökte jag Krons som jag fick ett mycket bra intryck av. Kändes definitivt mer avslappnat. Hittade inget där heller. Royal Watches blev det sen, som hade en hel del kul klockor. Flera Submariners m.m.
Men det blev till slut Nymans Ur som fick ta min oskuld. Mycket trevlig personal. Kände mig hemma direkt trots den för mig mycket ovanliga miljön! Provade en Submariner 114060 och en Hulk (pre-owned), men det var något som inte riktigt kändes 100. Kanske kan det skyllas på tiden från då man bar Submariner Thaikopia som förstört känslan lite. Eller så var det faktumet att jag helt oväntat fullkomligt förälskade mig i Oyster Perpetual 39!! Den satt som en smäck direkt, som om den var gjord för mig personligen. Enkel, stilren, low key men ändå lyxig. Tidlös helt enkelt.
Tack till personalen och för gratulationerna från andra besökare i butiken! Var en stor dag för mig som jag alltid kommer att minnas. Hoppas dock jag kan släppa tankarna helt på en Submariner, men tvivlar på det ha!
Tack! Jag blev förvånad själv! Provade Submarinern och kände ingenting till min (väldigt) stora förvåning. Fick syn på denna och vart head over heels förälskad!Fantastiskt val! Jag tycker den är bra mycket bättre än submariner.
Ja ibland är det ju så, någon klocka är helt intetsägande och en annan är fantastisk!Tack! Jag blev förvånad själv! Provade Submarinern och kände ingenting till min (väldigt) stora förvåning. Fick syn på denna och vart head over heels förälskad!
Det är en väldig skillnad att spåna på nätet mot att faktiskt prova klockor i butik fick jag lära mig i dag! Jag är inte världens mest kunniga klockfantast. Jag är nog ingen egentlig 'fantast' ens. Visste bara att jag ville unna mig en Rolex och siktet har alltid varit inställt på att en dag äga en Submariner. Det har liksom känts som klockornas klocka i min värld.
Grattis!Nu går jag officiellt med i gubbgänget, även om att är sjutton
Nädå den här är råcool. En av de få Breitling jag verkligen gillar. Just den här är från -92, det är en Chronomat A13047 med den fantastiska blåa och silvriga urtavlan. Jag är nöjd!
Tack! Ja visst är denGrattis!
Riktigt fin den modellen
Trevlig läsning. Och stort grattis!!! Riktigt bra köp. Sportig med sin matta länk men ändå allsidig med sina 39mm och låga profil. GrymDet är en väldig skillnad att spåna på nätet mot att faktiskt prova klockor i butik fick jag lära mig i dag! Jag är inte världens mest kunniga klockfantast. Jag är nog ingen egentlig 'fantast' ens. Visste bara att jag ville unna mig en Rolex och siktet har alltid varit inställt på att en dag äga en Submariner. Det har liksom känts som klockornas klocka i min värld.
Fick hem en ny klocka som ersättning på garantin idag...
Den förra var en zo9205
Nu en zo9266
Pulsen går upp! Ingen klocka i boxen
Men är det inte något där under pappret?
Visst var det en klocka
Och rätt artikelnummer
Ett första handledsskott. Bra storlek på 40mm och snyggt avsmalnande länk... trevlig urtavla med applicerade index.