Makkanxd
Guld
Håller med! TackSnyggaste tavlan på en Seikodykare! Grattis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med! TackSnyggaste tavlan på en Seikodykare! Grattis.
Grattis, mycket bra!
?Tur att jag gillar klockan din jävel hahahahaha...det gröna armbandet är dock game over och bytt mot ett av de andra du skickade med.
Det var menar till Herr Rolex tid är pengar
Snabbaste paketöppningen hitills i tråden? Grattis!Så fick man äntligen sin SD4K! Nära OWG
Gillas big time! Ligger på min lista. Eller vit... eller blå... osv.Fick ett paket från Nymans med posten igår!En fantastisk klocka i mina ögon
Som ett barn på julafton!Snabbaste paketöppningen hitills i tråden? Grattis!
Snyggt! Grattis!Den är bra - riktigt bra...
Grymt! Ser riktig nice ut, grattis!Den är bra - riktigt bra...
Första på forumet ? Grattis!
Den är bra - riktigt bra...
Grattis till den....blir riktigt avundsjuk nu!
Grattis Första in, förhoppningsvis dyker det upp fler. Har inte sett den IRL men tror på att den är riktigt bra.
Helrätt, grattis!
Hur tyckte du den var jämfört med förra generationen?Snyggt! Grattis!
Testade den och jämförde med dess föregångare tidigare i somras, håller med om att den är riktigt bra!
Hur tyckte du den var jämfört med förra generationen?
Snyggt! Monteras det som ett vanligt nato?Kom ett pyttelitet paket idag
Bandet skall egentligen sitta på min Tudor BB men då den är inne på reparation får Longinesen duga. Dock så är det 21mm L2L på denna så bandet är lite hoptryckt.
Efter att ha testat bandet i 15 minuter så kan jag säga att det är otroligt bekvämt. Elasticiteten gör att det blir mycket bekvämare än ett vanligt Nato. Hoppas på att den sköna känslan håller i
Så fick man äntligen sin SD4K! Nära OWG
Inte riktigt, låter bilderna talaSnyggt! Monteras det som ett vanligt nato?
Den bygger alltså bara ett band i tjocklek?Inte riktigt, låter bilderna tala
Precis, väldigt skönt att klockan inte sitter för högt på handledenDen bygger alltså bara ett band i tjocklek?
Nu beställt ett 18mm grönt med gul linje till min vintage Heuer 38mm. Tror det kommer funka bra.Precis, väldigt skönt att klockan inte sitter för högt på handleden
Själva bandet är ungefär lika tjockt som mitt zuludiver Nato
Kommer säkerligen bli riktigt bra!Nu beställt ett 18mm grönt med gul linje till min vintage Heuer 38mm. Tror det kommer funka bra.
Lätt att välja för det fanns bara ety val i 18mmKommer säkerligen bli riktigt bra!
Lätt att välja för det fanns bara ety val i 18mm