Grattis till grymt fin klassikerHaha, ja jag märke detta först efter. Skyller på exaltering!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till grymt fin klassikerHaha, ja jag märke detta först efter. Skyller på exaltering!
Tack!Grattis till grymt fin klassiker
Dagens glädjelåda i form utav 114060. Äntligen!
Tusen tack!Snyggt!
Ooh! Tjusig!SBGW235
Grattis åter igen! Riktigt fin!!SBGW235
Då var det dags för min första paketöppning! Bytte till mig en påse med en kartong i mot en swishbetalning.
Gucci?! Är det en parfymklocka??
Har sett att man måste ha en häftig kniv med i alla paketöppningar (även fast den i detta fall inte tillför något)
Som många kanske redan kunde lista ut på förra bilden så japp, det är en rolex
Många lådor
Nu är det nära, spänningen är olidlig...
En Explorer 2 ref 16570 i ett oförskämt bra skick! Har letat ett tag efter ett fint ex och som en skänk från ovan dök chansen plötsligt upp.
Nedan följer lite fler bilder, tack för mig
Tack och bockFin klocka, grattis!
Grym modell, rolig förpackning också hahaDå var det min tur. Tar över steffetpinnen efter @dempha
En låda i lådan, spännande!
Vad nu! En låda i lådan i lådan...
SNUSKVARNING Köper man på klocksnack följer det tydligen med en liten överraskning
Tadaa
Skarp krona. Sånt gillar jag
Otroligt nöjd med min första Rolex!
Grattis!!Då var det min tur. Tar över steffetpinnen efter @dempha
SNUSKVARNING Köper man på klocksnack följer det tydligen med en liten överraskning
Tadaa
Idag kom ett recensionsexemplar från ett mikrobrand, DUFA (Deutsche Uhrenfabrik) ska bli kul o testa.
Wow!
Dagens glädjelåda i form utav 114060. Äntligen!
Tjusigt! Men får vi inget wristshot?Då var det min tur. Tar över steffetpinnen efter @dempha
Tadaa
Grattis!!
Danke Schön!Grym modell, rolig förpackning också haha
Alla tiders! Grattis igenOkej då
GrattisHärligt med lite paketöppning på en Tisdag.
Spännande
Välpaketerat!
Vad döljer sig där under tro?
Nu blir det tydligare
Tha da!
Njuter lite extra varje gång.
Lite extra band kan ju vara bra att ha
Vad är det för modell som döljer sig tro?
En Breitling Aerospace 2013.
Denna tavlan är ju helt FANTASTISK!
Obligatorisk WS, nu är lillebror hemma
Om du gillar Aerospace’n och vill slippa den rullande kronan så kika på Sjöö Sandström Skydiver, påminner rätt mkt om AerospaceI andra änden av Aerospace-spektrat: vart så grymt opepp på (o)användarvänligheten hos Aerospace Evo när jag klämde på den häromdagen, så jag tröst-mellanlandade alldeles nyss på en Casio i väntan på något annat, och i ren "jag betalar inte en påse lusentappar för det där jädrans skruva-kronan-snabbt-fipplet"
Tack för tipset, klämt på den med, blir kanske en mellanlandning där också ngn gång. Men det känns tyvärr inte som slutstation för min del, av andra orsaker än användargränssnittet. Jobbigt att vara (för) petig iblandOm du gillar Aerospace’n och vill slippa den rullande kronan så kika på Sjöö Sandström Skydiver, påminner rätt mkt om Aerospace
Billigare dessutom..
Njut ordentligt av en riktig ikon!Ett värdepaket från Göteborg har anlänt...
IWC Big Pilot ref 501001 i riktigt fint skick, supernöjd, första gången jag handlat begagnad klocka, förmodligen inte den sista
Snyggt, lite fler bilder i bättre ljus hade inte skadat dockHärlig tisdag med lite paket öppning.
Dröm! Grattis!Ett värdepaket från Göteborg har anlänt...
IWC Big Pilot ref 501001 i riktigt fint skick, supernöjd, första gången jag handlat begagnad klocka, förmodligen inte den sista