Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fattar inte varför hustrun ruskar på huvet och tycker jag är manisk Är väl helt normalt?@1965ek - gratulerar! Bra tempo så här långt i år måste jag säga
Fattar inte varför hustrun ruskar på huvet och tycker jag är manisk Är väl helt normalt?
De där brickorna hade inte gjort ont!!! Och grattis till en kanonklocka!
Japp henne flippar man inteVi befinner oss i alla fall på rätt plats för att få vårt beteende normaliserat
Beträffande hustru, har jag en liknande modell - dem är i alla fall keepers
Stort grattisFattar inte varför hustrun ruskar på huvet och tycker jag är manisk Är väl helt normalt?
Haha
Stort grattis
Paket med fruns födelsedagspresent dök upp! Måste ju packas upp omedelbart. En TH Aquaracer modell: WBD131B.BA0748.
Fin tavla med stenar!
De där brickorna hade inte gjort ont!!! Och grattis till en kanonklocka!
Nu känner man sig lite! Grattis till fina klockor. I denna takt har du upp över 20innan årets slut?Fyra nya
GS SBGW235
G-Shock 5000
Seiko sbbn031
Sinn 556a
Så nu totalt sex klockor men min gamla G-Shock 5610 skänker jag till sonen
Ser väldigt trevlig ut Grattis!Längesen jag postade här men nu är det äntligen dags!
Nu ska vi se här...
Mycket bra förpackat. Titta!
I paketet hittar vi tre band.. Men frågan är om det inte kan finnas något i den där vita kartongen också?
Oj, här låg det ju en gammal klocka
Har grabben fastnat för vintage? Vad händer? Ingen vet, men fin är den
En Speedy 145.022 från -71 sitter numera på armen. Over and out!
Längesen jag postade här men nu är det äntligen dags!
Nu ska vi se här...
I paketet hittar vi tre band.. Men frågan är om det inte kan finnas något i den där vita kartongen också?
Ser kanon ut! Stort grattis till den klassikern.Längesen jag postade här men nu är det äntligen dags!
Nu ska vi se här...
Längesen jag postade här men nu är det äntligen dags!
Nu ska vi se här...
Det blir nog en av de sämsta ”paketöppningarna” då den redan sitter på handleden... Hur som haver här kommer den..
Det är en 36a DJ med superjubilee o roulette datum. Har inte haft många 36or jag gillat o behållt men denna lär stanna kvar ett tag. Love it! Framför allt med den blåa tavlan. Helt klart kärlek vid första ögonkastet..
Då var det dags för min första paketöppning! Bytte till mig en påse med en kartong i mot en swishbetalning.
Gucci?! Är det en parfymklocka??
Har sett att man måste ha en häftig kniv med i alla paketöppningar (även fast den i detta fall inte tillför något)
Som många kanske redan kunde lista ut på förra bilden så japp, det är en rolex
Många lådor
Nu är det nära, spänningen är olidlig...
En Explorer 2 ref 16570 i ett oförskämt bra skick! Har letat ett tag efter ett fint ex och som en skänk från ovan dök chansen plötsligt upp.
Nedan följer lite fler bilder, tack för mig
Här har du några exemplar du kan jämföra med.Riktigt fint! Får man fråga vad du fick ge för en klocka i det skicket? Är själv på jakt efter en Explorer.
Aj då..Jasså det var du som fick den... !
”If you snooze you lose” passar in på mig här!
Aj då..
Missförstå mig rätt, ingen skadeglädje men en skön efterköpskänsla
Spannet ligger mellan tidiga 40 för okompletta ex i okej skick till mitten av 50 för fullset i bra skick skulle jag säga.Riktigt fint! Får man fråga vad du fick ge för en klocka i det skicket? Är själv på jakt efter en Explorer.
Kanon, tack. Det är ungefär i linje med vad jag trodde. Tack för svarSpannet ligger mellan tidiga 40 för okompletta ex i okej skick till mitten av 50 för fullset i bra skick skulle jag säga.
Grattis!Hade ju turen att vinna en G-Shock här på forumet förra veckan. Gick in i tävlingen med inställningen ”Jag vinner ju aldrig något”. Men på något sätt så blev det min tur och nu har klockan kommit hem.
Det är alltså en Casio G-Shock GMW-B5000 i ”guld”med negativ display.
Sax är ett måste för att öppna paket.
Väl paketerat.
Nu närmar vi oss.
Lådans innehåll.
Locket av, nu skymtar man den!
Lite till bara..
Sådär ja, justerad och klar, skön närvaro på armen!
Förstår inte hur jag lyckades missa tävlingen helt och hållet grattis till vinsten och en riktig stekardinka!Hade ju turen att vinna en G-Shock här på forumet förra veckan. Gick in i tävlingen med inställningen ”Jag vinner ju aldrig något”. Men på något sätt så blev det min tur och nu har klockan kommit hem.
Väl paketerat.
Nu närmar vi oss.
Lådans innehåll.
Lite till bara..
Hade ju turen att vinna en G-Shock här på forumet förra veckan. Gick in i tävlingen med inställningen ”Jag vinner ju aldrig något”. Men på något sätt så blev det min tur och nu har klockan kommit hem.
Väl paketerat.
Nu närmar vi oss.
Lådans innehåll.
Lite till bara..