Trevlig klocka. Har datumvisningen hicka?Provar på en tillverkare jag inte vågat testa mig på tidigare.
Jag är riktigt nöjd med den! Tack för en smidig affär @Timer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig klocka. Har datumvisningen hicka?Provar på en tillverkare jag inte vågat testa mig på tidigare.
Jag är riktigt nöjd med den! Tack för en smidig affär @Timer
Struntar i öppnandet och väljer istället att säga hej till Conny!
Tack!Trevlig klocka. Har datumvisningen hicka?
Det natot har hittat hem
Snyggt!! Suprerocean heritage är verkligen en av de få breitlings som faller mig i smakenFixade en sommarklocka samt något jag inte testat innan.
Breitling Superocean Heritage 2 42mm
Underbart fin Grattis!Struntar i öppnandet och väljer istället att säga hej till Conny!
Blev ett spontanköp pga hypen, sjukt cool Q Timex reissue! Fortfarande tveksam till att behålla den dock eftersom jag hade bestämt mig för att sluta spontanköpa klockor som sedan får ligga. Så plasten får sitta kvar tills vidare
Den där är cool! Går den att få tag på eller var den slutsåld?Var tvungen jag med. Snacka bra pang för pengen
Den är slutsåld wwDen där är cool! Går den att få tag på eller var den slutsåld?
Tyckte jag läste om det nånstans? September nästa leverans har jag för mig?Den är slutsåld ww
Grattis, den är jävligt bra den där!Då var det dags igen
Min enda keeper måste få några kompanjoner och jag har testat runt lite för att se, nu tror jag dock att jag hittat en iallafall
En klocka jag ägt tidigare, dock så var jag för feg för 36mm då, denna gång en flång ny
Så lika men ack så olika
Tackar! Ja den är förjävla fin, förstår inte hur jag kunde släppa den så lätt förra gångenGrattis, den är jävligt bra den där!
Grattis!Då var det dags igen
Min enda keeper måste få några kompanjoner och jag har testat runt lite för att se, nu tror jag dock att jag hittat en iallafall
En klocka jag ägt tidigare, dock så var jag för feg för 36mm då, denna gång en flång ny
Så lika men ack så olika
Tackar! Ja strleksskillnaden är inte så stor, hade en 5siffrig DJ som kändes mycket mindre. Dock så ser alltid Explorern så stor ut på bild kontra irl.Grattis!
Bra jämförelse med Explorer 39:an. De ser nästan lika stora ut. Kan man få en till bild?
Den är riktigt bra den där, grattis!Då var det dags igen
Så lika men ack så olika
Tackar, ja den är finDen är riktigt bra den där, grattis!
Då var det dags igen
Inget dåligt spontanköp Grattis!Spontanköp från chrono24 kom idag!
Riktigt nöjd.
Trevlig helg
Snyggt! Diskret för att vara Bratte. Dina spontana intryck?Breitling Colt 41
Efter några timmar...Snyggt! Diskret för att vara Bratte. Dina spontana intryck?
Den där är fasen riktigt fin!Breitling Colt 41
Tack, ja den är inte dum alls. Bärs bättre än det mesta...Den där är fasen riktigt fin!
Tack, ja den är inte dum alls. Bärs bättre än det mesta...
Tur att vi är olika. Boett är väl ok, men inga polerade länkar i min bok.Nu är iofs sidorna polerade på denna men där syns inte repor lika mycket...Måste testa den. Det enda jag är tveksam på är det helborstade... hade en GMT II innan och jag gillade blinget!