I SinntrådenWristshot wristshot!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I SinntrådenWristshot wristshot!
Trist att höra. Varit i samma sits. Tull och moms får du inte tillbaka tyvärr. Jag fick ett presentkort, kanske du också erbjuds.En paketöppning som jag sett fram emot, men var fel produkt tyvärr. Hoppas det löser sig, har mailat dom, är ju mycket avgifter för tull och moms, får man tillbaka det om man returnerar?. Jag har beställt för 38mm Aqua terra, men fått till 41mm aqua terra. Produkten verkar dock hålla hög kvalité, så synd den inte passar. Provat med orginal ändlänkar, men själva länken tar i lite vid boetten, så kommer inte funka, och vill inte börja slipa och fixa.
![]()
![]()
Hur många G-Shock har Du nu?Höstens första paketöppning idag!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den där är jag sugen påJag fick bud om paket i min lilla låda
![]()
I påsen finner vi en låda med ett segel till en modellbåt?
![]()
Näää, det är läskigt ut..!
![]()
Inget segel..
![]()
Men en gullig liten spök-klocka
![]()
Nu börjar jakten på att hitta alla 47+3![]()
Jag fick bud om paket i min lilla låda
![]()
I påsen finner vi en låda med ett segel till en modellbåt?
![]()
Näää, det är läskigt ut..!
![]()
Inget segel..
![]()
Men en gullig liten spök-klocka
![]()
Nu börjar jakten på att hitta alla 47+3![]()
Hur många G-Shock har Du nu?
Imponerande!Om jag inte glömt nån så räknar jag till 40. Varav 1 är till salu under Säljesavdelningen.
Mot 50 dåOm jag inte glömt nån så räknar jag till 40. Varav 1 är till salu under Säljesavdelningen.
Pakäääääät som vi brukar säga i G-shocktråden
En plåtlåda är det ju iaf, om än inte sexkantig och utan G på locket..![]()
Hmmm.![]()
![]()
Guldigt ju
![]()
Säg hej till GM-110SG
Blir ju en perfekt fredags-G
![]()
Cirkus 250 Gs..ungefärligt antal i din samling?
Helt normalt.Cirkus 250 Gs..![]()
www.sveakbt.se
Den där är riktigt schysst! Bra köpAlltid kul med paket från Japan en måndag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ett stycke affordable GMT. Seiko sbsc009 för att vara exakt.
Den där är riktigt schysst! Bra köp![]()
Den där var fantastiskt fin! Grattis!Alltid kul med paket från Japan en måndag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ett stycke affordable GMT. Seiko sbsc009 för att vara exakt.
Hjärtliga gratulationer! Jag är svag för romerska siffrorEfter ett snabbt samtal med Albin på @Stories of Time stod det klart att denna klocka behövde komma hem till mig. Detta var första gången jag får äga mitt drömmärke.
Grymt paketerat, och sjukt nöjd att få äga en Patek Phillipe.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()