Erdna
Silver
En modell jag alltid tycks återkomma till. Denna femte Aquaracer i ordningen (dock olika refs varje
En sprillans WBD21121, 41mm med stålbezel
Sjukt underskattad och riktigt mycket klocka för pengarna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En modell jag alltid tycks återkomma till. Denna femte Aquaracer i ordningen (dock olika refs varje
Nice! Har själv börjar bli sugen på en. Gillar tavlan framför allt.En modell jag alltid tycks återkomma till. Denna femte Aquaracer i ordningen (dock olika refs varje gång).
Kör. Du får inte en bättre klocka för pengarnaNice! Har själv börjar bli sugen på en. Gillar tavlan framför allt.
Vilken trio!Testade en kompis Hulk och var fast direkt...
Efter lite velande fram och tillbaka blev beslutet att slå till!
Tack @skyseeker för en smidig och snabb affär!
Avslutar med att citera @Compiss
”Magisk”
Familjefoto
-Så, paketet är öppnat!
En av Seikos mest sålda klockor och varje nybörjares fot in till klockvärlden SKX007.
Den skaffar jag mig nu efter att jag köpt och flippat en del klockor. Först tyckte jag att den var tråkig på grund av sin mattfärgad urtavla. Nu när jag provat lite olika klockor med olika tavlor så som valar, stjärnhimlar, snölandskap osv så finner jag enkelheten som SKX007 erbjuder som något stilrent och rogivande.
Syftet med inköpet av SKX007 var att skaffa något enkelt och bra som komplement till min Omega Seamaster. Gärna något i samma stil fast billigt. Kombon blev mästerligt och röda tråden syns tydligare än någonsin
Kanji på den?
Så valet föll på en Explorer I tillslut alltsåExplorer II ut, Explorer I in
Helrätt val, riktigt tung pjäs. Sportmodell i guld med keramisk bezel och gummi är en vinnande kombination!Hämtade hem denna rackaren idag. Har suktat efter den i ett par månader, var nära att köpa en Hublot men det kändes inte helt rätt när det var denna jag helst ville ha. Funderade lite till och någonstans beslutade jag att detta var rätt val.
Helrätt val, riktigt tung pjäs. Sportmodell i guld med keramisk bezel och gummi är en vinnande kombination!
Hämtade hem denna rackaren idag. Har suktat efter den i ett par månader, var nära att köpa en Hublot men det kändes inte helt rätt när det var denna jag helst ville ha. Funderade lite till och någonstans beslutade jag att detta var rätt val.
Det är det bästa sättetTack, jag älskar att man framrycker med en såpass dyr klocka...... Med gummisnodd
Paket från Cheapestnatostraps.
Ett blått och ett orange "tropic" till 19mm Rolex.
Även ett Jul Nato till den.
Sen ett 18mm 2-piece Nato i till nån nästan dykare.
Edit: 94kr sammanlagt (gratis frakr) dvs inte ens 25kr/st så nog gör dom skäl för sitt namn.
Yes, det blev såSå valet föll på en Explorer I tillslut alltså
Så kan det gå, tur det löste sig snabbt och smidigt ändå@-RI- och jag bestämde oss för att köpa var sitt orange RubberB till våra respektive Milgauss.
När jag kommer hem ligger ett trevligt Ups- brev på hallgolvet. Jag öppnar det fort.
I brevet ligger ett svart kuvert
Jag öppnar kuvertet och tar fram följesedel och några lappar med tips om man har liten handled
Till sist tar jag fram bandet!
Det blir kanonbra det här!
Ska bara kontrollera att det andra bandet ligger i kuvertet.
Det gör det inte.
Kastar mig på mailen och frågar vad som gått fel. Tänker samtidigt att de nog får många mail där man försöker mygla åt sig ett extra band.
Inget svar på mailen efter en timme. Jag är en otålig herre så jag bestämmer mig för att ringa.
— Hi, my namn is Moorflax and I’m calling from Sweden. *tänk er svenska kocken i mupparna här*
Jag kommer direkt till en trevlig som jag får dryfta mitt dilemma inför.
Han är supertrevlig och talar lugnt och sansat så jag hänger med.
Han kopplar mig sedan vidare till ”shipment” där mannen genast avbryter mig:
Ah! Det gäller två oranga band till Milgauss förstår jag? (fast på utrikiska då)
Han hade stenkoll och förstod direkt vad det gällde. Han ursäktade sig tusen gånger och efter att jag fått uppge trackingnumret så lovade han skicka det andra bandet så det dyker upp inom två dagar.
Pustar ut!
Tror det kommer bli grymt!Så kan det gå, tur det löste sig snabbt och smidigt ändå
Då återstår bara fika och montering, taggad!
Borde komma på fredag med lite tur.Så kan det gå, tur det löste sig snabbt och smidigt ändå
Då återstår bara fika och montering, taggad!
Vad saknar du för verktyg?Borde komma på fredag med lite tur.
Inser direkt att jag har alldeles för dåliga verktyg för detta.
Håller tummarna, känns som det kan bli toppenTror det kommer bli grymt!
Riktigt kul att den snyggingen landade hos helt rätt person
Ouff, tung pjäsHämtade hem denna rackaren idag. Har suktat efter den i ett par månader, var nära att köpa en Hublot men det kändes inte helt rätt när det var denna jag helst ville ha. Funderade lite till och någonstans beslutade jag att detta var rätt val.
Ska bli intressant om era oranga band slinker lättare på plats än mina svarta. Det var lite meck...Borde komma på fredag med lite tur.
Inser direkt att jag har alldeles för dåliga verktyg för detta.
Kaxig! Ser ut att sitta bra på dig.Hämtade hem denna rackaren idag. Har suktat efter den i ett par månader, var nära att köpa en Hublot men det kändes inte helt rätt när det var denna jag helst ville ha. Funderade lite till och någonstans beslutade jag att detta var rätt val.
Jag har haft på mig den nu i 5-6 timmar och den sitter kanon tycker jag.... Man kan ju inte sluta titta, detaljer, olika ljus, vinklar.Kaxig! Ser ut att sitta bra på dig.
Jag har haft på mig den nu i 5-6 timmar och den sitter kanon tycker jag.... Man kan ju inte sluta titta, detaljer, olika ljus, vinklar.
Bjuder på 2 bilder till.
Jäklar vad bra!Jag har haft på mig den nu i 5-6 timmar och den sitter kanon tycker jag.... Man kan ju inte sluta titta, detaljer, olika ljus, vinklar.
Bjuder på 2 bilder till.