xigzo
Guld
Grattis grym pjäs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis grym pjäs
Grattis tråkigt du blev onöjd, som tröst är att jubilee till SKX är ju känt för att vara billigt rassligt. Nånstans en del av charmen. Storleken e svår att bemöta var är länken böjd?Japp, den kom idag...
Dock så är länken böjd och jag fick ingen garantikort heller! La en returärende direkt. Blev också besviken på storleken på klockan och kvalitén på länken. Får nog invänta Monster version 1 o se om den klarar av att väcka gamla minnen på positivt sätt.
Besviken...
Fet! Grattis!
Gratz! Ännu en underskattad modell från Tudor. Jäkligt bra pris på den också
Blev idag ägare av min första Tudor! Det blev en tudor 1926 i 39mm. Riktig nöjd med den tror nog den kommer stanna ett bra tag
Tack! Ja verkligen, har inte sett en enda 1926a på KS, blev väldig positivt överraskad av kvalitén och hur välbyggd den är. Känns som att man får mycket för pengarnaGratz! Ännu en underskattad modell från Tudor. Jäkligt bra pris på den också
Ja, usch 90-talet känns inte helt ok designmässigt. Men om 80-talet med neon-färger kunde bli modernt igen så kan nog 90-talet det också. Grattis till en väldigt ful-snygg klocka.Nytt begagnat som landade i går. En 90-tals Pryngeps. Troligen mest klocka per krona av det man har. Valjoux 7750 är kärnan.
Kul!!I couldn’t help myself. Välkommen FPJ
Grazie, its a thing of beauty!
Grattis till en häftig klockaI couldn’t help myself. Välkommen FPJ
Tack!Grattis till en häftig klocka
Riktigt bra! Sitter fint ocksåI couldn’t help myself. Välkommen FPJ
Som en smäck! TackRiktigt bra! Sitter fint också
Galet bra! Schyst duo tillsammans med din grymma ZenithI couldn’t help myself. Välkommen FPJ
Kanonfin klocka, vit ceramic är så fint. Stort grattis.All white ceramic!
#zenith #defy #41mm #ceramic
Otroligt vacker klocka, vad för size på denna skönhet?Andra paketöppningen på en vecka. Dubbel lycka!
Den där är riktigt bra! Udda och kul att du gick på den vita!All white ceramic!
#zenith #defy #41mm #ceramic
Tack! 43 mm, men upplevs lite mindre. Referens A35340, Navitimer Heritage.Otroligt vacker klocka, vad för size på denna skönhet?
Tack man!Kanonfin klocka, vit ceramic är så fint. Stort grattis.
Stort grattis, den där är riktigt fin och kul val av klicka!
Grattis!! Mycket braI går fick jag min första vitguld 116509