Puryeah
Silver
I går fick jag min första vitguld 116509
Snyggt! Grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick ta en paus från solen och öppna ett efterlängtat paket ÄNTLIGEN som Gert Fylking skulle sagt.
En suddig Superocean Heritage på Mesh? Grattis!Blir pannkaka med bilderna... skit bakom spakarna...
Hahah ja den sämsta av bilderna var den som ville vara med...man kan inte vara bra på alltEn suddig Superocean Heritage på Mesh? Grattis!
Nu fick jag in några iaf,Hahah ja den sämsta av bilderna var den som ville vara med...man kan inte vara bra på allt
ATTACH=full]1183774[/ATTACH]Fick ta en paus från solen och öppna ett efterlängtat paket ÄNTLIGEN som Gert Fylking skulle sagt.
Har en i blått!
Välkommen till klubben
Fick ta en paus från solen och öppna ett efterlängtat paket ÄNTLIGEN som Gert Fylking skulle sagt.
Den blå är ruskigt fin, var inne på den ett bra tag.
Tackar så mycket, och är böjd att hålla med. Superocean heritage klockorna är enligt mig en total fullträff, vår inne på många andra märken och modeller innan jag bestämde mig. Ångrar mig inteNu är jag väldigt dåligt påläst på Breitling men det var nog den snyggaste jag har sett. Riktigt fin!
Stort tack! Sorry för lite sent svar, men bättre sent än aldrig!Grattis grym pjäs
Tack så mycket Ledsen för segt svar men som tidigare nämnt, bättre sent än aldrig!Fet! Grattis!
Eftersom jag aldrig köper nya klockor så kommer här undantaget som bekräftar regeln.
Med sin polare
Visst är det där reissuen av MIL-W-46374B?
Ingen aning !! You tell me om så är fallet
Stort grattis till en riktigt fin klocka =) !I couldn’t help myself. Välkommen FPJ
Urläcker, ref på den?Idag kom den ÄNTLIGEN
Den är så snygg och sitter så himla skönt, sitter mycket skönare än min Rolex sub. Älskar armbandet. Helt klart den klocka ja är nöjdast med.Urläcker, ref på den?
Grattis!Min första Rolle, var för ivrig att öppna paketet för att ta bilder. Men jäklar va den sitter skönt på armen!
Snyggt!! GrattisMin första Rolle, var för ivrig att öppna paketet för att ta bilder. Men jäklar va den sitter skönt på armen!