xigzo
Guld
GrattisGrattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GrattisGrattis!
jag ska posta inlägg på mina 3 nya brattar nu i helgen så stay tuned!Mycket nya rollar från svenska butiker sista dagarna. Känns nästan lite 2009 igen.
Snyggt! Grattis! Blir mer och mer sugen på Tudor, otroligt cleana klockor. Gillar verkligen utformningen av bezeln.
Grattis, den är så fin!
Grattis, riktigt läcker!
Min första Doxa. En SUB 300 searambler ”aqua lung”
Litet paket.
Klocka i bubbelplast
Dags att prova vintage åter igen
Denna var bra, riktigt jäkla bra!
Var ett tag sedan jag var så nöjd vid första ögonkastet!
Tror faktiskt denna är här för att stanna. Tack för mig!
Tack och Ja det är en grym klocka. Jag tycker den bärs väldigt bekvämt på handleden. Sannolikt den bekvämaste jag haft.Skithäftig. Retro och snygg.
Grymt snygg! Stått i kö för en sådan ett bra tag nu, hopps det snart blir dags!!
Vill inte göra dig avundsjuk men själv plockade jag upp min GMT utan att stå i kö en sekund. Min AD hade en inne som jag bokade via telefon, någon timme senare väl inne i butiken för att hämta upp den hör jag en annan kund i butiken säga att han ville köpa en GMT men fick svaret att den var såld. Med andra ord hade jag väldigt mycket turGrymt snygg! Stått i kö för en sådan ett bra tag nu, hopps det snart blir dags!!
Ahhhh livet är inte rättvist haha!Vill inte göra dig avundsjuk men själv plockade jag upp min GMT utan att stå i kö en sekund. Min AD hade en inne som jag bokade via telefon, någon timme senare väl inne i butiken för att hämta upp den hör jag en annan kund i butiken säga att han ville köpa en GMT men fick svaret att den var såld. Med andra ord hade jag väldigt mycket tur
Men som plåster på såren kan jag säga att du har något VÄLDIGT trevligt att se fram emot för den är grym!
Postnord levererar en bra start på helgen!
Ni som känner mig någorlunda här på ks kanske har ett hum om vad det kan vara
Vi tycker redan om varandra
Grattis till en snygging,Postnord levererar en bra start på helgen!
Snygg! Lyxig box också. Grattis!Postnord levererar en bra start på helgen!
Yes, detta är andraGrattis till en snygging,
Har för mig att du haft nån tidigare.
Tack!Snygg! Lyxig box också. Grattis!
Grattis!Postnord levererar en bra start på helgen!
Min bästa kongratulationer! Riktigt snygg och klassisk (den mest klassiska?) klockan! Tror det blir min nästa. Känns som man borde ha haft den minst en gång.Cross post från speedy tråden...
Ahh, helg! Har varit sugen på en speedy ett tag nu och i helgen slog jag till. Blev en helt ny 005 från Lindroos i Helsingfors. Älskar boxen och tillbehören (lupp, bandverktyg, pppersvikt och band). Fick till en rabatt på 20 % och klockan landade på 3840 euro. Min första dyrare klocka, är glad att vara med i gänget!
Min bättre hälft har länge trånat efter en Gucci le marché des merveilles så slog till på den också. Inte en fantastisk klocka i sig men hon älskar utseendet och får hålla med om att den känns unik och cool
Tack! Den känns fantastiskt, gillar verkligen storyn bakom.Min bästa kongratulationer! Riktigt snygg och klassisk (den mest klassiska?) klockan! Tror det blir min nästa. Känns som man borde ha haft den minst en gång.
Grattis till en riktig klassiker!Cross post från speedy tråden...
Ahh, helg! Har varit sugen på en speedy ett tag nu och i helgen slog jag till. Blev en helt ny 005 från Lindroos i Helsingfors. Älskar boxen och tillbehören (lupp, bandverktyg, pppersvikt och band). Fick till en rabatt på 20 % och klockan landade på 3840 euro. Min första dyrare klocka, är glad att vara med i gänget!
Min bättre hälft har länge trånat efter en Gucci le marché des merveilles så slog till på den också. Inte en fantastisk klocka i sig men hon älskar utseendet och får hålla med om att den känns unik och cool
Grattis, bra fångat!Har suktat efter denna klocka ett tag & försökt fått tag på den genom AD men det har ju inte Varit det lättaste om jag säger så.
Så i Måndags fick jag det efterlängtade Samtalet om att jag kunde hämta hem klockan.
Så i Fredags åkte jag till Staden för att inbringa denna Skönhet till min lilla kollektion.
Trevligt bemött samt lite snack om Varför det ser ut som det gör med Vissa modeller,
Deras teori Var att Marknaden i Asien har fått sig ett riktigt uppsving & mycket mer än någonsin tidigare går åt till dessa områden.
Sociala medier har helt klart ett par fingrar med också i burken tyckte personen ifråga.
Såg att dom också hade
1 Daytona 116503 samt 1 Submariner Date 116613LN inne i deras Montrar.
Frågade om dessa & svaret var att dom precis fått in en leverans att dom vanligtvis inte var uppe i montrarna samt om jag ville ha någon av dessa så kunde jag slå till
På en ggr.
Sa att jag var mer än nöjd med den jag stått & Väntat på & Tackade Vänligt för mig.
Köper trots allt enbart det jag vill ha i min samling,
Så just nu svävar jag på det berömda
Klocksnacks Molnen
KÄNNS UNDERBART