xigzo
Guld
GrattisMumma! En klocka jag tänkt på mycket sedan mitt första besök på Nymans för 11 år sedan. En 30 års present till mig själv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GrattisMumma! En klocka jag tänkt på mycket sedan mitt första besök på Nymans för 11 år sedan. En 30 års present till mig själv.
Mumma! En klocka jag tänkt på mycket sedan mitt första besök på Nymans för 11 år sedan. En 30 års present till mig själv.
Tack så hjärtligt! Gör sig mycket fin på handleden.
Grym, är den 37mm?Obligatoriska wristshotten.
Yes 37 mm, ref 42042.Grym, är den 37mm?
Du får gärna bomba bilder och tankar i VC tråden när du bekantat dig med denYes 37 mm, ref 42042.
Varit sugen på att testa denna sedan tavlan kom! Inte en dag försent. 36mm är ändå väldigt bekvämt!
Grattis, vacker modell.Idag blev det en tur till @Nymans Ur 1851 i Västerås för att köpa en klocka jag haft men saknat sedan den såldes.
Det blev en 116610lv
Förra gången störde jag mig på maxicaset men fördelarna väger över.
Grattis!Idag blev det en tur till @Nymans Ur 1851 i Västerås för att köpa en klocka jag haft men saknat sedan den såldes.
Det blev en 116610lv
Grattis! Riktigt härlig modell det där.Min första Doxa. En SUB 300 searambler ”aqua lung”
Mycket bra! Gillar den skarpt, grönt är sköntIdag blev det en tur till @Nymans Ur 1851 i Västerås för att köpa en klocka jag haft men saknat sedan den såldes.
Det blev en 116610lv
Stort grattis! Vissa modeller sätter sig extra hårt och även om man likväl flippar den är det alltid lika härligt när man hittar tillbaka till den igen.Idag blev det en tur till @Nymans Ur 1851 i Västerås för att köpa en klocka jag haft men saknat sedan den såldes.
Det blev en 116610lv
Speciellt när man tjänar typ 30k varje gång man säljer den!!!Stort grattis! Vissa modeller sätter sig extra hårt och även om man likväl flippar den är det alltid lika härligt när man hittar tillbaka till den igen.
Precis! Annars hade man ju kunnat bli bitter...Speciellt när man tjänar typ 30k varje gång man säljer den!!!
Grymt bra! GrattisIdag blev det en tur till @Nymans Ur 1851 i Västerås för att köpa en klocka jag haft men saknat sedan den såldes.
Det blev en 116610lv
Grymt snygg, grattis!Idag blev det en tur till @Nymans Ur 1851 i Västerås för att köpa en klocka jag haft men saknat sedan den såldes.
Det blev en 116610lv
Idag blev det en tur till @Nymans Ur 1851 i Västerås för att köpa en klocka jag haft men saknat sedan den såldes.
Det blev en 116610lv
Snyggt, grattis!Idag blev det en tur till @Nymans Ur 1851 i Västerås för att köpa en klocka jag haft men saknat sedan den såldes.
Det blev en 116610lv