Tackar! Här är den "in action"Grattis! Fler bilder på klockan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Här är den "in action"Grattis! Fler bilder på klockan?
Skitbra modell! Önskar de gjorde den i BB58-storlek dock.Tackar! Här är den "in action"
Skitbra modell! Önskar de gjorde den i BB58-storlek dock.
Snyggt! Grym klockaDå var det dags för en ny paketöppning. Gjorde ett besök i huvudstaden och passade på att plocka med mig en klocka hem.
Har länge suktat efter en MM300 och måste säga att jag är sjukt nöjd!
Härlig pjäs det där, grattis!Då var det dags för en ny paketöppning. Gjorde ett besök i huvudstaden och passade på att plocka med mig en klocka hem.
Tack! Den är stor och troligtvis inte för alla.. Men jag diggar den!Snyggt! Grym klocka
Tack så mycket!Härlig pjäs det där, grattis!
Sant! Men gillar man storleken är den klockrenTack! Den är stor och troligtvis inte för alla.. Men jag diggar den!
Grattis, ruskigt fin den där. Visste inte att det var lume i bezeln!Då var det dags för en ny paketöppning. Gjorde ett besök i huvudstaden och passade på att plocka med mig en klocka hem.
Tack så mycket! Det är alltid trevligt med lite extra lume.Grattis, ruskigt fin den där. Visste inte att det var lume i bezeln!
Sjukt snygg och ser ännu bättre ut på handleden till skjortan.Då var det dags igen, finns väl inget bättre sätt att starta en helg på än att svänga in hos närmsta AD och plocka upp en ny klocka.Paket storleken skvallrar rätt rejält om vad det är frågan om.
Äntligen hemma, fick bli ett whiskey break.Riktigt nöjd aldrig ägt en speedy förut, så ska bli kul att bekanta sig. Första känslan är dock riktigt bra, så nu ska jag ta helg och njuta av nyförvärvet.
Sjukt snygg och ser ännu bättre ut på handleden till skjortan.
Fan jag som just beställt en Seamaster, kanske skulle valt en Speedy slår det mig när jag ser dina bilder!
Vad blir det av Falu och bacon?Tack för en smidig affär @Margarinkungen
Mitt andra RubberB till Pannan!
Har ännu inte stött på något bättre.
Kärlkramp?Vad blir det av Falu och bacon?
GottVad blir det av Falu och bacon?
Tack för en smidig affär @Margarinkungen
Mitt andra RubberB till Pannan!
Har ännu inte stött på något bättre.
Men det gör inget om den bränns lite.Snyggt! Och snabbt byte, innan falukorven brändes
Tackar är riktigt sugen på en seamaster jag också så tror det blir toppen, men speedyn är aldrig fel.Sjukt snygg och ser ännu bättre ut på handleden till skjortan.
Fan jag som just beställt en Seamaster, kanske skulle valt en Speedy slår det mig när jag ser dina bilder!
verkligen fint packat och vältänkt!Då var det dags igen, finns väl inget bättre sätt att starta en helg på än att svänga in hos närmsta AD och plocka upp en ny klocka.Paket storleken skvallrar rätt rejält om vad det är frågan om.
Äntligen hemma, fick bli ett whiskey break.Riktigt nöjd aldrig ägt en speedy förut, så ska bli kul att bekanta sig. Första känslan är dock riktigt bra, så nu ska jag ta helg och njuta av nyförvärvet.
Det är sant, det kan inte bli fel med varken SMP eller Speedy. Man får köpa en av varjeTackar är riktigt sugen på en seamaster jag också så tror det blir toppen, men speedyn är aldrig fel.