Grattis!Fjärde gången gillt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Fjärde gången gillt?
Haha KLOCKrent"Those are rookie numbers"
Riktigt fet! För ett par år sen var jag nära att slå till på en luminor i keramik. Hoppas att du är nöjd med pannan?Tack för en smidig affär @Margarinkungen
Mitt andra RubberB till Pannan!
Har ännu inte stött på något bättre.
Tack, detta är min andra Pam112. Gillar den som 17 och funderar på att komplettera med en till.Riktigt fet! För ett par år sen var jag nära att slå till på en luminor i keramik. Hoppas att du är nöjd med pannan?
Tack, detta är min andra Pam112. Gillar den som 17 och funderar på att komplettera med en till.
Mitt första inköp någonsin på Ur & Penn. Har nu mest gott att säga om denna pjäs. Citizen Aqualand JP2000-08E.
Kunde knappt få på mig det extremt oflexibla bandet så kokade det, eller överkokade kanske, för snabb avkylning. Sittr betydligt bättre men blir troligen ett annat gummi inom kort.
Sitter och inte så stort som måtten pekar på och tror det beror på relativt låg höjd, men mest på att vridringen är rejält mindre än boetten. Allt gott...
Tack. Alltid gjort sådär. Undantaget är mitt tropic timm min Doxa som satt bra direkt...En klassiker. Kan sakna min gamla ibland.
Episkt att använda buntband
Herregud vilken skönhet!Fjärde gången gillt?
Så jäkla fin!En klocka jag velat ha väldigt länge kom idag fram till mig, en Cartier Santos, full det dessutom.
Jag är riktigt nöjd och min duo är perfekt just nu.
Tack, jag gillar den skarpt!Så jäkla fin!
Nice, grattis!En klocka jag velat ha väldigt länge kom idag fram till mig, en Cartier Santos, full det dessutom.
Jag är riktigt nöjd och min duo är perfekt just nu.
Så igår kväll skedde första ”större” klockköpet
En av 97 limiterade
Tack till @Blackpercy för en snabb och smidig affär
Panerai 112 har ju det mesta jag söker så antingen Radiomir med wirelugs eller ev en vittavlad Luminor med 1950-boett och automat.Kul att höra! Vilken lutar det åt då?
Igår fick jag hem en klocka och även idag alltid lika kul att öppna paketbörjar med en trälåda.
en Pam574 som jag fick i ett byte
sen kom idag en SBBN023
super nöjd med båda två
Helvete det ser precis ut som min hand. Doppelganger hand!Fjärde gången gillt?
Nice! bra combGlömt posta här men hämtade dessa förra veckan
Edit: såklart jag redan hade postat Explorern
riktigt bra, grattis!Igår fick jag hem en klocka och även idag alltid lika kul att öppna paketbörjar med en trälåda.
en Pam574 som jag fick i ett byte
sen kom idag en SBBN023
super nöjd med båda två
Härligt, Pam 111 är riktigt bra!
- Jag tog dessa foton igår när min PAM111 landade. 47mm SEIKO vs 44mm panna.
Grattis!Blev 2 st paketöppningar förra veckan och är så jäkla nöjd över köpen!
Börjar med en panna 682
Sedan blev det en Asien limiterad Seiko
Är så fruktansvärt nöjd och glad varje gång dem sitter på armen. Blir att köpa lite nya gummin och band bara
Grattis! Jag vill speciellt hylla Seikon, som ser helt fantastisk ut! Finns många Turtle, men få som har denna, tror jag.Blev 2 st paketöppningar förra veckan och är så jäkla nöjd över köpen!
Börjar med en panna 682
Sedan blev det en Asien limiterad Seiko
Är så fruktansvärt nöjd och glad varje gång dem sitter på armen. Blir att köpa lite nya gummin och band bara