Tror det. Helt ofattbart hur de väljer att ha det så härHåller med dig ang länkbiten kl 6. Så jäkla märkligt! Man vill nästan ta fram Dremeln och justera lite. Var det så på den svarta också? Jag minns inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror det. Helt ofattbart hur de väljer att ha det så härHåller med dig ang länkbiten kl 6. Så jäkla märkligt! Man vill nästan ta fram Dremeln och justera lite. Var det så på den svarta också? Jag minns inte.
Congrats Goose!Fruktansvärt dåligt ljus så bilderna blev där efter. Men ändå. Plockade ut denna idag. Me happy .
Fullständigt galet fin den där! Stort grattis!Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..
Tack till Bergströms Ur i Malmö.
Fantastiskt fin den där! Stort grattis.Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..
Wow sjukt snygg den är! Grattis!Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..
Grattis! Dom har verkligen lyckats få till färgen på den där! Bra val, hur länge fick du vänta?Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..
Nu med writshot!Kul med lite mer udda objekt. Har du lust att bjuda på ett wristshot? Det skulle vara intressant att se hur den bärs med sin udda boettform.
Ja verkligen! Jag fick nog vänta 10 månader på denna. Helt OK väntetid med tanke på omständigheterna.Grattis! Dom har verkligen lyckats få till färgen på den där! Bra val, hur länge fick du vänta?
Snygg!Nu är det min tur! NOS från Florida.
En kul liten låda kom idag! Skoj att få testa denna!
Så jäkla skön den blev på gummit! Ja jag tycker dykare oftast gör sig bäst på gummi trevlig freda där ute!
Tack! Faktiskt väldigt trevlig så här långt! Haft en del Seiko men gillar nog denna bäst än så länge känns välbyggt, bärs bra och en kul tavla!Grattis! PADI:n är en av få klockor som jag ångrar att jag har sålt
En klassisk manschettöppning. 34mm?Inget paketöppning men blev ett nyförvärv idag.
Exakt nej 36mmEn klassisk manschettöppning. 34mm?
Efter att posten skickat runt paketet i hela södra Stockholm lyckades jag tillslut få tag på postnord i Norsborg.
Eftersom att detta är mitt första dyrare köp, dessutom osedd va jag lite nervös.... men redan när man ser färgen på lådan så blir man ju glad.
Så nöjd och glad. Och stort tack till klocksnack för bra forum!
Diggar färgen, riktigt clean! Grattis!Inget paketöppning men blev ett nyförvärv idag.
Supersnyggt!Mitt senaste inköp. Tank Americaine i vitguld.
Tack så jättemycket!Supersnyggt!
Härligt, grym modell och riktigt snygg färg det där! Stort grattisInget paketöppning men blev ett nyförvärv idag.