SLZAndersson
Basic
Snyggt! Grattis och välkommen till KSRef: 311.33.42.30.01.002. Klassiker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Grattis och välkommen till KSRef: 311.33.42.30.01.002. Klassiker!
Tack!Snyggt! Grattis och välkommen till KS
Herre min skapare!Idag var det en strålande dag när denna fina Rolex 5513 från -89 fick lämna kassaskåpet på 30år. Så självklar vill man även dela med sig med alla andra klockfantaster.
Ren magi! Om den är din så håll hårt i den!Idag var det en strålande dag när denna fina Rolex 5513 från -89 fick lämna kassaskåpet på 30år. Så självklar vill man även dela med sig med alla andra klockfantaster.
Damn!!! GrattisIdag var det en strålande dag när denna fina Rolex 5513 från -89 fick lämna kassaskåpet på 30år. Så självklar vill man även dela med sig med alla andra klockfantaster.
Tack man blir lite skakig när man håller i denHerre min skapare!
Edit: grattis eller Halleluja!!? Har Inga ord
Det är min och den är svensk medRen magi! Om den är din så håll hårt i den!
TackDamn!!! Grattis
Idag var det en strålande dag när denna fina Rolex 5513 från -89 fick lämna kassaskåpet på 30år. Så självklar vill man även dela med sig med alla andra klockfantaster.
Idag var det en strålande dag när denna fina Rolex 5513 från -89 fick lämna kassaskåpet på 30år. Så självklar vill man även dela med sig med alla andra klockfantaster.
TackAjajaj! Stort grattis! Riktigt fin
TackStort Grattis!!
Du får gärna berätta historien bakom. Köpte du två likadana när det begav sig och höll på ena?Idag var det en strålande dag när denna fina Rolex 5513 från -89 fick lämna kassaskåpet på 30år. Så självklar vill man även dela med sig med alla andra klockfantaster.
Du får gärna berätta historien bakom. Köpte du två likadana när det begav sig och höll på ena?
Ps. Skitfin!
Jeeesus.Idag var det en strålande dag när denna fina Rolex 5513 från -89 fick lämna kassaskåpet på 30år. Så självklar vill man även dela med sig med alla andra klockfantaster.
Du får gärna berätta historien bakom. Köpte du två likadana när det begav sig och höll på ena?
Ps. Skitfin!
Den kommer ursprungligen från en släkting. Men nu har jag äran att äga den. Vet inte varför den har legat bara. Det kommer inte bli en vardags klocka men jag kommer använda denDu får gärna berätta historien bakom. Köpte du två likadana när det begav sig och höll på ena?
Ps. Skitfin!
Tänk om man hade en klockentusiast i släktenDen kommer ursprungligen från en släkting. Men nu har jag äran att äga den. Vet inte varför den har legat bara. Det kommer inte bli en vardags klocka men jag kommer använda den
Helt rätt! Grattis!Den kommer ursprungligen från en släkting. Men nu har jag äran att äga den. Vet inte varför den har legat bara. Det kommer inte bli en vardags klocka men jag kommer använda den
Cool som fan! GrattisNytt paket från USA trillade in idag
Efter ett litet önskemål justerades redovisning av pris och innehåll något
Har letat ett tag efter en bra beater från ett renommerat märke som ska göra ett bra jobb på handleden. Efter mycket googlande hittade jag något som föll mig riktigt mycket i smaken!
Med ett svart coolt natoband
Helsvart och snyggt! En klocka som är välkänt pålitlig med en unik tvist
Från
En äldre SKX013 från Mad Mod World! Boetten är polerat och har fått sig ett pvd-överdrag. Urverk är ett nytt NH35. Visare är nya, och har fått sig en patina-behandling liksom datumring och dag.
Urtavla och bezelring har originalpatina.
En riktigt cool dykare som kommer att få en fin plats i samlingen!
Tack! Tycker jag också! Datum är Spanska/engelska vilket jag inte stött på förut.Cool som fan! Grattis
Vilken underbar trio du har införskaffat. Stort grattis!