callansson
Basic
Klockrent val, grattis till nya tillskottetÄntligen! Hade precis sålt ett par klockor oplanerat också dök denna upp på forumet.. Riktigt roligt att äntligen få äga en #owgmarchwillfail
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockrent val, grattis till nya tillskottetÄntligen! Hade precis sålt ett par klockor oplanerat också dök denna upp på forumet.. Riktigt roligt att äntligen få äga en #owgmarchwillfail
Stort grattis! Direkt från AD?En trevlig skönhet till
.... Fyra bugg o en Pepsi ........
Det tog sin lilla stund, men till slut så
Tackar, yes direkt från ADStort grattis! Direkt från AD?
Stort grattis! Sjukt snygg klocka, snygg vingthor tattuering också!Efter år av längtan & väntan fick jag till slut ett samtal från min AD om att ”min” klocka hade kommit.
Glad som en speleman hoppade jag in i bilen & körde i full fart (nää jag höll absolut hastigheten )
Tror detta var den bästa känslan jag någonsin haft i klocksammanhang.
Här är den då, min helt nya Rolex Deepsea D-Blue :
Den har redan hunnit vara med på några pass på gymmet också. En klocka ska ju användas, eller hur:
Bra tajming på en tisdagÖppnade en ny speedy idag!
Grattis till nytillskottet! Måste vara en av de fränaste quartz-dykarna som finns just nuFasiken vad gott med massa Riesen .
Oj det var tomt på Riesen men fanns en GS med iallafall .
Otroligt nöjd med senaste tillskottet .
Tack så mycket . Ja den känns verkligen oerhört trevlig och med en riktigt grym finish .Grattis till nytillskottet! Måste vara en av de fränaste quartz-dykarna som finns just nu
Fasiken vad gott med massa Riesen .
Tackar .Grattis !
Riktigt ball! Recension sen??Fasiken vad gott med massa Riesen .
Den känns stabil . Tack så mycket och givetvis ska jag fixa det inom kort. Den behöver lite mer handledstid .Riktigt ball! Recension sen??
Grattis också!
Otroligt trevlig - grattis!En trevlig skönhet till
.... Fyra bugg o en Pepsi ........
Det tog sin lilla stund, men till slut så
Tackar tackar , ja det tog sin tid.Otroligt trevlig - grattis!
Det är värt sin väntan
Grattis! Inte så vanligt att se dessa, men riktigt fina är de! Då har du lite olika nyköp att testa imorgon när mars är överKom idag, Tudor BB41
Japp, nu har jag samlat på mig lite till morgondagen. Blir som lilla julafton!Grattis! Inte så vanligt att se dessa, men riktigt fina är de! Då har du lite olika nyköp att testa imorgon när mars är över
28st?!?! Bra jobbat att hinna med det! Får även passa på att säga grattis till den där, såg riktigt tuff utDet blev 28 nya klockoköp under mars, men höjdpunkten kom idag. Satan så bra den är!