Haha! Älskart, vi är bra sjuka här på ksDet blev 28 nya klockoköp under mars, men höjdpunkten kom idag. Satan så bra den är!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Älskart, vi är bra sjuka här på ksDet blev 28 nya klockoköp under mars, men höjdpunkten kom idag. Satan så bra den är!
26 av dem kom såhär, så det är inte riktigt så illa som det låter. Eller så är det mycket värre?28st?!?! Bra jobbat att hinna med det! Får även passa på att säga grattis till den där, såg riktigt tuff ut
Det där kan vara kul ibland, köpte en hög på auktion för 100 spänn som innehöll en zenith i 18k26 av dem kom såhär, så det är inte riktigt så illa som det låter. Eller så är det mycket värre?
Shit va fin, grattis!Börjar bli ett tema här
Grand Seiko SBGX259. Min första Grand Seiko (och Seiko öht faktiskt) som jag ska fira med när OWGM är slut
Tack! Väldigt förtjust i den. Velat ha en clean vit tavla ett tag nu och den här känns helt rätt. Funkar till alltShit va fin, grattis!
Grym!!
DRÖM! Grattis!Efter år av längtan & väntan fick jag till slut ett samtal från min AD om att ”min” klocka hade kommit.
Glad som en speleman hoppade jag in i bilen & körde i full fart (nää jag höll absolut hastigheten )
Tror detta var den bästa känslan jag någonsin haft i klocksammanhang.
Här är den då, min helt nya Rolex Deepsea D-Blue :
Den har redan hunnit vara med på några pass på gymmet också. En klocka ska ju användas, eller hur:
Grym!!
Hur känns den?
Hur stor är den?-Det känns bra. Storleken är perfekt, smidigt att bära den när som...
De har lyckats med att återskapa vintage känslan.
Länken är snygg och sitter bra. Kvalitén på länken är dock billig men funkar.
Sammanfattningsvis en prisvärd klocka med historia och egen stil som jag kan rekommendera
Fin klocka. Hoppas hon gillar den!Hämtade denna idag. Min fru ska få den i 50-årspresent.
En 124200
Hur stor är den?
Härligt, kul att du gjorde mig sällskap och köpte dig en G-Shock du med! Ser ut att sitta riktigt bra OWGM förstörde oss och lurade in oss i G-Shock-träsket. Är själv på väg att få hem min andra snart...Då var första G-Shocken inköpt, blev en GW-B5600BC-1BER. Får se om dom är så beroendeframkallande som alla säger....men första mötet bådar gott!
Riktigt kul! Haha, ja jag skyller också på OWG spännande att se vad du får hem härnäst!Härligt, kul att du gjorde mig sällskap och köpte dig en G-Shock du med! Ser ut att sitta riktigt bra OWGM förstörde oss och lurade in oss i G-Shock-träsket. Är själv på väg att få hem min andra snart...
härligt! du kommer inte ångra digDå var första G-Shocken inköpt, blev en GW-B5600BC-1BER. Får se om dom är så beroendeframkallande som alla säger....men första mötet bådar gott!
Läcker!Fick hem min första klocka i titan igår också!
Blev denna Certina DS Action Diver!
Stabilt val, grattis!Fick hem min första klocka i titan igår också!
Blev denna Certina DS Action Diver!