Enzo
Basic
Trevlig! Vad är det för storlek?Efterlängtat. Tack till Christopher på Prestige Watches. Vet ej om han hänger på KS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig! Vad är det för storlek?Efterlängtat. Tack till Christopher på Prestige Watches. Vet ej om han hänger på KS
41Trevlig! Vad är det för storlek?
Grattis! Pricken över i:et hade varit om sonens initialer var MNI fredags fick jag meddelande om att en Pelagos FXD fanns för upphämtning hos AD. När man precis satt sig på flyget till Helsingfors och ska vara borta ett par dagar för kundbesök känns timingen minst sagt sådär… men nu, äntligen tillbaka på svensk mark fick den följa med hem!
Tydligen det enda exet Engströms Ur får in i år vilket är lite kul med tanke på graveringen. Att den är samma årsmodell som grabben på sista bilden gör ju inte saken sämre
Grattis! Pricken över i:et hade varit om sonens initialer var MN
Grattis!I fredags fick jag meddelande om att en Pelagos FXD fanns för upphämtning hos AD. När man precis satt sig på flyget till Helsingfors och ska vara borta ett par dagar för kundbesök känns timingen minst sagt sådär… men nu, äntligen tillbaka på svensk mark fick den följa med hem!
Tydligen det enda exet Engströms Ur får in i år vilket är lite kul med tanke på graveringen. Att den är samma årsmodell som grabben på sista bilden gör ju inte saken sämre
Hatten av för den kreationen!Ingen klocka, men tycker ändå att nya leveransen är värd att posta i paketöppningstråden
Har använt Clas Ohlsons Peli-varanter till förvaring så här långt, men nu blev det en Peli 1495 från Norrpack och jag måste säga att det verkligen är en helt annan nivå av kvalitet. Mathias på Norrpack har varit väldigt tålmodig och tillmötesgående under hela processen så toppbetyg där. Velade lite angående antalet platser, och var först inne på 15st men landade till slut i 18st. Fick med lite extra kuddar i olika färger men kommer nog enbart använda de svarta. Får hem en till Sinn nu i veckan och efter det är det 6st platser kvar att fylla vilket kommer att ta lagom lång tid.
Jag blev otroligt förvånad när jag fick tillåtelse från Sinn att använda deras logotyp. Det var på villkoret att det här är en one off och att jag inte tillverkar flera till försäljning. Så det känns lite extra roligt att ha något som ingen annan har, inte ens de allra vassaste Sinn-samlarna har en lika bra märkesanpassad förvaring
Riktigt cool och snygg dinkaBeställde en NOS Zenith från Italien igår, tog mindre än 24h från att jag genomförde betalningen tills att den var hemma hos mig
Tog ett tag att ställa in alla funktioner men nu tror jag att de är på plats. Första klockan med månvisning för min del
Nice och där har du bra väskor till kommande gtgsBlev paket i dag men inte klocka utan klockväskor
Ja dom var riktigt bra.Nice och där har du bra väskor till kommande gtgs
Nice! Den från Gripenbro ? wristshots!Ny dag och ny paketöppning
Här är den tillsammans med mina andra quartz-Omegor
Det stämmer, gjorde ett byte med Gripenbro Har varit ute efter den ett tag då jag vill kunna matcha sambons klocka.Nice! Den från Gripenbro ? wristshots!
Satana vilken trevlig trio!Ny dag och ny paketöppning
Stort tack, ska njuta av den nu så länge den är intaktSatana vilken trevlig trio!
Vad är det för storlek på den där lilla pärlan? Mysig trippel!Ny dag och ny paketöppning
Den är 39mm, så alldeles lagom enligt min smak! Det bästa är att den är så tunn, under 10mm hög.Vad är det för storlek på den där lilla pärlan? Mysig trippel!
Men wow, en Quattro Grattis!!Ny dag nytt paket.
TackMen wow, en Quattro Grattis!!