Jonire
Basic
Väldigt udda men cool! Oavsett vad folk säger så är den snygg! Omega skulle inte släppa nåt halvdant.Råkade köpa en udda fågel.
Den har ju ett lite speciellt utseende men tror det är kul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt udda men cool! Oavsett vad folk säger så är den snygg! Omega skulle inte släppa nåt halvdant.Råkade köpa en udda fågel.
Den har ju ett lite speciellt utseende men tror det är kul
Snygg med mkt historia!VIP-kväll igår med nytt med mig hem.
Odödlig klassiker!Alltså, denna packades väl upp för 20 år sedan. Men nu har den fått ny ring, nya packningar oxh en lätt polish av länken. Som ny nu… Och ja - de gamla delarna är sparade…
Vilken urtavla ändå. Perfekt proportioner oxåNågot sen post, då det var ca 1v sedan jag egentligen öppnade. Men men.Min första Tudor och är riktigt nöjd, knappt taget av den . Köpt av en trevlig användare här på forumet.
P.s beklagar dåliga ljuset på några av bilderna.
Tummen upp för säljarens paketering, plus poäng! Som en liten musikstudio…Något sen post, då det var ca 1v sedan jag egentligen öppnade. Men men.Min första Tudor och är riktigt nöjd, knappt taget av den . Köpt av en trevlig användare här på forumet.
P.s beklagar dåliga ljuset på några av bilderna.
Storlek på den?
Den är grym, så nöjd. Tavlan är minst lika bra i verkligheten!Vilken urtavla ändå. Perfekt proportioner oxå
Verkligen! Har redan börjat fila lite på en låt i nya studion...Tummen upp för säljarens paketering, plus poäng! Som en liten musikstudio…
Den högra, vad har vi för diameter på den? Grymt snygg!Idag hämtade jag ut paket igen. Andra gången från Japan.
Modellerna heter GW-B5600DC-1JF och GAW-100CT-1AJF
Den högra, vad har vi för diameter på den? Grymt snygg!
Stort GrattisDå var det dags för mig. Jag brukar inte skriva i denna tråd men denna paketöppning är lite speciell.
Jag fyller 50 idag och har nämligen fått en present av mig själv som jag önskat mig av mig själv.
Tänkte att Guld är bra när man fyller år. Undrar var jag kommer att få för ngt.. Ååå... en påse från nymans, spännande (jag lovade Joel på Nymans att lägga upp här på paketöppningstråden)
En Rolexbox Hoppas det inte är en tråksub......
Wow... årets kontroversiella släpp. @Vinterdykarn för den fina presenten.
Nu blir det att låta dottern prova sin nyfådda moppebil på inhägnat område. Hon skriver upp först på Tisdag .
Ha en grymt fin lördag alla Klocksnackare.
Grattis och välkommen upp i den yngre medelåldern.Då var det dags för mig. Jag brukar inte skriva i denna tråd men denna paketöppning är lite speciell.
Jag fyller 50 idag och har nämligen fått en present av mig själv som jag önskat mig av mig själv.
Tänkte att Guld är bra när man fyller år. Undrar var jag kommer att få för ngt.. Ååå... en påse från nymans, spännande (jag lovade Joel på Nymans att lägga upp här på paketöppningstråden)
Nu blir det att låta dottern prova sin nyfådda moppebil på inhägnat område. Hon skriver upp först på Tisdag .
Grattis på födelsedagenDå var det dags för mig. Jag brukar inte skriva i denna tråd men denna paketöppning är lite speciell.
TackarGrattis på födelsedagen
Riktigt snygg den där! Hur upplever du kvaliteten generellt? Sekundvisaren?-Ny dressare - Seiko Dolce
Otroligt fin den där. Köper bara IWC men skulle jag köpa någon annan klocka skulle det vara den. Grattis!En Oris landade i brevlådan idag! Vågar mig på en bronsare igen. I alla fall halvt...
Grattis i efterskottVad bra du är på att köpa födelsedagspresentDå var det dags för mig. Jag brukar inte skriva i denna tråd men denna paketöppning är lite speciell.
Grattis i dubbel bemärkelse! Mina sändningar tappar dom bort som oftast …Så var det dags igen. Skellefteå Lastbilsstation ringde mig när jag var på jobbet och frågade om jag var hemma. Men jag sa att de kunde komma till mitt jobb bara några hundra meter hemifrån. Det var ett paket från Tyskland.
Försändelsen var väl förpackad.
En Steinhart! Min allra första.
En 39mm modell.
Och så på armen. Nu återstår bara att korta armbandet och limma skruvarna.
Färgerna och finishen: wow!