Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Himla kul att du fick en, grattis! Roligt med en unboxingvideo också!Första roliga köpet på ett tag!
(Lugn, lilltjejen bara låter sur, hon är torr varm och mätt och övar bara sina små tjut)
Ja man trodde ju knappt sina ögon när mailet kom! Har varit sugen på något riktigt spejsat länge men aldrig känts helt rätt, men nu klickade allt.Himla kul att du fick en, grattis! Roligt med en unboxingvideo också!
SnyggtDet kom ett paket idag...
Fin speedy! Känns klockan mer komplett nu?Det kom ett litet paket efter onödigt lååång väntan(tack för det Postnord...).
Njae, den känns komplett redan på orginallänken. Men, precis som lädret, så ger det en annan känsla. En annan klocka i viss mån helt enkelt. Ett billigare sätt än att köpa en ny 57:a, vilket jag väldigt gärna skulle göraFin speedy! Känns klockan mer komplett nu?
Skulle jag också kunna tänka mig! Bra länkval, passar perfektNjae, den känns komplett redan på orginallänken. Men, precis som lädret, så ger det en annan känsla. En annan klocka i viss mån helt enkelt. Ett billigare sätt än att köpa en ny 57:a, vilket jag väldigt gärna skulle göra
Grattis till en riktigt bra klockaHar sneglat länge efter en GS och idag slog jag till blev en SBGP009G.
Glimrande snygg! GS är the shitHar sneglat länge efter en GS och idag slog jag till blev en SBGP009G.