Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan så fint! Blir avisSäsongens första bad avklarat i helgen, 29 grader i vattnet!
![]()
Fan så fint! Blir avis![]()
Ser helt underbart ut!Utan tvekan den bästa investeringen vi gjort i huset![]()
Fyllde på vatten idag. Kör den här lösningen med sandfilterpump och direktverkande elvärme som vi kör nattetid. Ändå billigare än man tror, och vi hade samma lösning till tidigare ovanmarkpool och det funkade riktigt bra. Denna är rätt välisolerad med frigolit runtom, så hoppas på lite bättre värme i denna än i den gamla som stod helt oskyddad från vinden. Behöver lite varmare nätter, men räknar med att ha iallafall 30 grader maj-augusti utan större bekymmer bara det är lite sol. Tomten ligger i sydvästläge så det är förbaskat varmt sommartid. Köpte sån här solfolie, och har ytterligare ett svart överdrag jag lägger på över natten så det borde hålla värmen skapligt. Har lite småfix kvar med panelen och stegen, ska bygga ett trappsteg också så det är lite smidigare att ta sig i men snart klart.Kan dela med mig av mitt radhusprojekt, håller på för fulla muggar och nu börjar man kunna se hur det kommer bli. Tänkte det skulle bli helt klart nu i veckan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()