• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Adidas flux har samma "us" storlek som mina nike Air Max 90.. Dvs US10,5. Men kollar man på euro så är det 44,5 i Nike och 44 2/3 i adidas. Sitter dock lite tightare än nike skorna ändå, men det kan ju bero på att dom är som strumpor typ.

375:-, rätt värt. Sitter bra som fan. Synd bara att de ska få nöta sandpapper snart.:(

image.jpeg
image.jpeg
Låt dom nöta. 375 spänn är som hittat.
Fan när jag körde så kostade skorna bra mycket mer och slets ut på en månad Max.

Givenchy?
Givenchy-Studded-Sneakers.jpg

Balenciagas, knäsvag för dessa. Ett par röda vore fett..

bal.jpg
Kolla adidas/ransom kollektionen. Dom har ett par som ser ut som dom baleciaga sneaksen, fast kostar nog en hel del mindre. Tycker nog adidasarna är snäppet vassare trots att dom är väldigt lika.. Men det kanske har med prislappen att göra ;)

Det släpps för många skor som jag vill ha just nu... Skönt att lönen kommer imorgon iaf!
Sneaker Politics x New Balance ML999SP
Sneaker_pOlitics_x_New_Balance_ML999Sp_GQ14_1024x1024.jpg

Jag börjar få lite panik... Det ska släppas en sko vid midnatt (den jag har lagt in en bild på lite längre upp). Skon fanns på Caliroots ett tag, men försvann för typ 1,5h sedan... Jag sitter och uppdaterar sidan i ren desperation :bag: Finns den inte 00.15 så vet jag inte vad jag gör! :nailbiting:

Jag börjar få lite panik... Det ska släppas en sko vid midnatt (den jag har lagt in en bild på lite längre upp). Skon fanns på Caliroots ett tag, men försvann för typ 1,5h sedan... Jag sitter och uppdaterar sidan i ren desperation :bag: Finns den inte 00.15 så vet jag inte vad jag gör! :nailbiting:
Är dom väldigt limiterade skulle ja inte ha några höga förhoppningar. Cali är rätt värdelösa på onlinesläpp.

Är dom väldigt limiterade skulle ja inte ha några höga förhoppningar. Cali är rätt värdelösa på onlinesläpp.
Tycker du?
Jag har faktiskt inte upplevt några problem med deras onlinesläpp än så länge (tills idag då...). Hoppas bara att dom kommer upp snart!
Och jag tror inte att dom är allt för limiterade

Tycker du?
Jag har faktiskt inte upplevt några problem med deras onlinesläpp än så länge (tills idag då...). Hoppas bara att dom kommer upp snart!
Och jag tror inte att dom är allt för limiterade
Först Yeezy boost 350-släppet var precis värdelöst. Dom skulle gå ut med när skorna skulle släppas online, men dom släppte dom iallafall utan info och skrev först när dom var slutsålda.

Först Yeezy boost 350-släppet var precis värdelöst. Dom skulle gå ut med när skorna skulle släppas online, men dom släppte dom iallafall utan info och skrev först när dom var slutsålda.
Där ser man...
Jag lyckades iaf klippa ett par Sneaker Politics x New Balance ML999SP, dom borde komma på måndag :)

Tillbaka
Topp