Använde faktiskt koden också, det fungerade även på nedsatta varor. Mer pengar till klockkontot med andra ord.Haha, lägg en till beställning och skicka tillbaks den dyrare då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Använde faktiskt koden också, det fungerade även på nedsatta varor. Mer pengar till klockkontot med andra ord.Haha, lägg en till beställning och skicka tillbaks den dyrare då!
Köpte också från OutletenAnvände faktiskt koden också, det fungerade även på nedsatta varor. Mer pengar till klockkontot med andra ord.
Låt dom nöta. 375 spänn är som hittat.375:-, rätt värt. Sitter bra som fan. Synd bara att de ska få nöta sandpapper snart.
Kolla adidas/ransom kollektionen. Dom har ett par som ser ut som dom baleciaga sneaksen, fast kostar nog en hel del mindre. Tycker nog adidasarna är snäppet vassare trots att dom är väldigt lika.. Men det kanske har med prislappen att göraGivenchy?
Balenciagas, knäsvag för dessa. Ett par röda vore fett..
Vinröda sneakers funkar alltid!Har alltid gillat Pegasus 89, hittade ett par i ganska ovanlig färg idag.
Lilagrå varianten är sååå fet! Även dom grå med grönt och dom brunaktiga med röd sula är tvätfeta. Asics är extremt bekväma också!
Där har du dom jag har för stunden
Ska försöka få tag på J.Crew x Asics Gel-Lyte III "Blue Ribbon", men det verkar vara knepigt
Har bara testat GL3, men har svårt att tror att någon annan är sämre. Gillar dock inte GLV, GT2 eller GS, tycker att dom är fulaLilagrå varianten är sååå fet! Även dom grå med grönt och dom brunaktiga med röd sula är tvätfeta. Asics är extremt bekväma också!
Vad jobbar du med som får lönen den 9e?Det släpps för många skor som jag vill ha just nu... Skönt att lönen kommer imorgon iaf!
Sneaker Politics x New Balance ML999SP
10e egentligen, men det är ju lördag så denna månad blir det 9e...Vad jobbar du med som får lönen den 9e?
Vart fasen hittar jag dessa!? skulle de inte släppas idag?Stan Smith i läder.
http://sneakernews.com/2015/09/29/adidas-wraps-the-stan-smith-in-the-legendary-horween-leather/Vart fasen hittar jag dessa!? skulle de inte släppas idag?
Verkar dock inte finnas hos SNS...http://sneakernews.com/2015/09/29/adidas-wraps-the-stan-smith-in-the-legendary-horween-leather/
"The Stan Smith and Stan Smith Mid Horween editions will be available at finer adidas Originals retailers beginning October 9, 2015."
Verkar dock inte finnas hos SNS...
Detsamma här! Blir tokig..hör gärna av dig om du hittar!Jag har letat runt men inte hittat dem nånstans än, MÅSTE ha!!!
Försökte beställa från .com men skickar inte till Sverige"Stan Smith Horween Leather Pack" kommer upp på Adidas.se, oklart när dock. Verkar vara väldigt väl utvalda butiker eller så är det försenat.
Nu är dom slut ocksåFörsökte beställa från .com men skickar inte till Sverige
Kan tänka mig de. Ja försökte strax före 17 och då var de low stock.Nu är dom slut också
Är dom väldigt limiterade skulle ja inte ha några höga förhoppningar. Cali är rätt värdelösa på onlinesläpp.Jag börjar få lite panik... Det ska släppas en sko vid midnatt (den jag har lagt in en bild på lite längre upp). Skon fanns på Caliroots ett tag, men försvann för typ 1,5h sedan... Jag sitter och uppdaterar sidan i ren desperation Finns den inte 00.15 så vet jag inte vad jag gör!
Tycker du?Är dom väldigt limiterade skulle ja inte ha några höga förhoppningar. Cali är rätt värdelösa på onlinesläpp.
Först Yeezy boost 350-släppet var precis värdelöst. Dom skulle gå ut med när skorna skulle släppas online, men dom släppte dom iallafall utan info och skrev först när dom var slutsålda.Tycker du?
Jag har faktiskt inte upplevt några problem med deras onlinesläpp än så länge (tills idag då...). Hoppas bara att dom kommer upp snart!
Och jag tror inte att dom är allt för limiterade
Verkar bara släppas i USA... Ingen av de jag hittat skickar utanför US/Can :-(Försökte beställa från .com men skickar inte till Sverige
Där ser man...Först Yeezy boost 350-släppet var precis värdelöst. Dom skulle gå ut med när skorna skulle släppas online, men dom släppte dom iallafall utan info och skrev först när dom var slutsålda.
Blir väl till att spana på bukten till överprisVerkar bara släppas i USA... Ingen av de jag hittat skickar utanför US/Can :-(
vassego: http://oneness287.com/Blir väl till att spana på bukten till överpris