• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Ingen New Balance fantast som saknar dessa? Bra skick i storlek 43.

http://www.kicksonfire.com/new-balance-574-yacht-club-navy/

IMG_0378.jpg

Det är ett par Tisci på första bilden va? :)
Skönt också att folk faktiskt använder sina 350, ist för att bara sälja dom för 4x retail...
bra öga! Känner att APn tog lite mycket uppmärksamhet haha.. Tisci IT is.
Köpte mina 350 i andrahand (DYRT) så dem är på nästan varannan dag, rotation på dem å Jordan Breds

bra öga! Känner att APn tog lite mycket uppmärksamhet haha.. Tisci IT is.
Köpte mina 350 i andrahand (DYRT) så dem är på nästan varannan dag, rotation på dem å Jordan Breds
Tackar! Dom är riktigt feta tycker jag, både beige och svart, vita har jag svårt för...
Då är det ju lika bra att använda dom, ist för att dom bara står i en låta och blir torra!
Tänkte försöka klippa nästa 350 alternativt kommande 750 :)

Ja vafan grejer är till för att användas! De gör du rätt i det ska jag med
Tackar! Dom är riktigt feta tycker jag, både beige och svart, vita har jag svårt för...
Då är det ju lika bra att använda dom, ist för att dom bara står i en låta och blir torra!
Tänkte försöka klippa nästa 350 alternativt kommande 750 :)
ejer

Det är på Mondrian hotel i LA, det är nå modul dem knåpat ihop och satt en tv i, ser coolare ut än vad det egnetligen var.
Rätt så opraktiskt, man kunde iof snurra den antingen mot soffgruppen eller sängen..
När tvn är avstängd är det en spegel
Misstänkte också att en spegel var inblandad.
Tack för att du stillade min nyfikenhet :)

Tillbaka
Topp