http://oneness287.com/Detsamma här! Blir tokig..hör gärna av dig om du hittar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
http://oneness287.com/Detsamma här! Blir tokig..hör gärna av dig om du hittar!
Tack! Men var slut i storlek 8...
Tack men tyvärr redan Slut i min storlek
Det är ett par Tisci på första bilden va?![]()
![]()
Är ett freak.![]()
bra öga! Känner att APn tog lite mycket uppmärksamhet haha.. Tisci IT is.Det är ett par Tisci på första bilden va?
Skönt också att folk faktiskt använder sina 350, ist för att bara sälja dom för 4x retail...
Tack men tyvärr redan Slut i min storlek![]()
Tackar! Dom är riktigt feta tycker jag, både beige och svart, vita har jag svårt för...bra öga! Känner att APn tog lite mycket uppmärksamhet haha.. Tisci IT is.
Köpte mina 350 i andrahand (DYRT) så dem är på nästan varannan dag, rotation på dem å Jordan Breds
ejerTackar! Dom är riktigt feta tycker jag, både beige och svart, vita har jag svårt för...
Då är det ju lika bra att använda dom, ist för att dom bara står i en låta och blir torra!
Tänkte försöka klippa nästa 350 alternativt kommande 750![]()
Förklara TVn/projektorn/duken för mig?
Dom är gråaDe vita yeezy är posei, vackert![]()
Dom är gråa![]()
Det är på Mondrian hotel i LA, det är nå modul dem knåpat ihop och satt en tv i, ser coolare ut än vad det egnetligen var.Förklara TVn/projektorn/duken för mig?
Misstänkte också att en spegel var inblandad.Det är på Mondrian hotel i LA, det är nå modul dem knåpat ihop och satt en tv i, ser coolare ut än vad det egnetligen var.
Rätt så opraktiskt, man kunde iof snurra den antingen mot soffgruppen eller sängen..
När tvn är avstängd är det en spegel
Dom vita ska vi nog båda försöka få tag påHaha, tänkte precis att kommentaren skulle komma när jag klickade svara.Förutspådde att de vita 350 skall införskaffas när de väl släpps, så gav lite komplimanger för framtiden..
Jag är inte sen med att haka på det försöket..Dom vita ska vi nog båda försöka få tag på![]()
Hörde jag tält?Jag är inte sen med att haka på det försöket..
Om det är Sthlm så är det givet att jag är på!Hörde jag tält?
Jag är inte omöjlig, tröttnat på internetförsöket efter att spenderat 2x8h utan framgång redan.Hörde jag tält?
Rätt fet, skulle dock passa bättre i low tror jag!Åsikter om Balmainxh&m high?
![]()
Lite rick owens över demRätt fet, skulle dock passa bättre i low tror jag!
Edit: Kanske inte riktigt low då, men en mid iaf!
Det tänkte jag inte på, men det har du fan rätt i!Lite rick owens över dem
Vart hittar du bilder på kollektionen?Åsikter om Balmainxh&m high?
![]()
Googla, dom är inte officiella, bara läcktaVart hittar du bilder på kollektionen?
Jaha. Ska se om man hittar någonting på kläderna ocksåGoogla, dom är inte officiella, bara läckta
edit: De fanns på instagram, men personen har nog vänligt fått tagit bort dem..Jaha. Ska se om man hittar någonting på kläderna också