Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här! Första spontana känslan är att de känns sjukt lätta och sköna!Hype...nu har jag köpt ett par iaf...få se till våren om det kommer blir bra
![]()
Hur flyger man med dem då? För nåt mer att bara gå i dem borde de väl fixa med tanke på hypenSamma här! Första spontana känslan är att de känns sjukt lätta och sköna!
![]()
Lose typVad står L:et för?
Haha alright, massa losers som vanligt ja.Lose typ![]()
Ringde mig precis också, vann ett par gröna. Sjukt.SnS ringde idag och sa att jag hade vunnit att köpa ett par yeezys i deras raffle!!Ska in dit imorgon och köpa dem! Måtte det bara vara rätt storlek.. Har oftast 44 i mina skor men tog 44 2/3 i dessa nu.
Ringde mig precis också, vann ett par gröna. Sjukt.
Sizeade upp 0.5 från mina OG 350v2 också så får se.
Köpa, så fel av mig att skriva vann om man ska tolka det ordagrantSorry för okunskapen...men vann du ett par, eller som @Ketan skrev, möjligheten att få köpa?
Tävlingen var att vinna något man måste betala för?SnS ringde idag och sa att jag hade vunnit att köpa ett par yeezys i deras raffle!!Ska in dit imorgon och köpa dem! Måtte det bara vara rätt storlek.. Har oftast 44 i mina skor men tog 44 2/3 i dessa nu.
Köpa, så fel av mig att skriva vann om man ska tolka det ordagrant![]()
JappVilken bisarr värld vi lever i![]()
Japp så är detTävlingen var att vinna något man måste betala för?
Brukar vara runt 10:00 men hade varit inne tidigare.Någon som vet vilken tid dem släpps på Adidas hemsida imorgon?
SnS ringde idag och sa att jag hade vunnit att köpa ett par yeezys i deras raffle!!Ska in dit imorgon och köpa dem! Måtte det bara vara rätt storlek.. Har oftast 44 i mina skor men tog 44 2/3 i dessa nu.
Ringde mig precis också, vann ett par gröna. Sjukt.
Sizeade upp 0.5 från mina OG 350v2 också så får se.
3,2k känns väl ändå som ett OK andrahandspris? Visst, fler färger nu men men.Brorsans polare vann också ett par yeezy's och vill sälja dessa för 3200kr.
Känns fortfarande absurt. Fick lite ont i hjärtat när jag köpte NMD's för 2k.
Vad kostar yeezy's i butik? (när man väl får tag på dem)
2200kr ligger dom på!3,2k känns väl ändå som ett OK andrahandspris? Visst, fler färger nu men men.
Listar väl 1900kr har jag för mig, eller 2k ibland?
Inte så farligt för mig, kom in för 15 min sedan och köpte ett parAdidas hemsida vid releaser alltså....
3,2k känns väl ändå som ett OK andrahandspris? Visst, fler färger nu men men.
Listar väl 1900kr har jag för mig, eller 2k ibland?
Tack tack.2200kr ligger dom på!
GrattisInte så farligt för mig, kom in för 15 min sedan och köpte ett par
Ska ju inte bli för glad än, måste vänta på bekräftelsen, haha...Grattis
Äger båda dessa. Sjukt fina skor!Slog till på dessa på Black Friday på SNS.
Ännu ett par såna här, är så nöjd med dom jag redan har.
![]()
Detta blir mitt första par Flyknit.
![]()