Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns mer som att jag fick ett/en K.Sorry boys, taskigt att posta denna för alla som tagit ett L
![]()
Hur sitter dem? Små i storlekarnaSorry boys, taskigt att posta denna för alla som tagit ett L
![]()
Är det där copper? Riksfeta!Sorry boys, taskigt att posta denna för alla som tagit ett L
![]()
Sizeade 0.5 upp. Tightare än OG V2Hur sitter dem? Små i storlekarna
Faktiskt gröna, men ser riktigt ljusa ut. Tack!Är det där copper? Riksfeta!
Känner på mig att väntan på leverans från Adidas kommer att kännas som flera år...
Kul och se att någon fkt rockar dojorna ist för att köra resell till hutlösa priser!Sorry boys, taskigt att posta denna för alla som tagit ett L
![]()
Gillade verkligen inte dom gröna på produktbilder, men satan va feta dom var! Tvärt om med röda typ... Såg feta ut på produktbilderna men inte lika på on-foot.Sizeade 0.5 upp. Tightare än OG V2
(Har 11.5 i NMD mesh/UB alltså 12 i dessa)
Faktiskt gröna, men ser riktigt ljusa ut. Tack!
Tvärt om med röda typ... Såg feta ut på produktbilderna men inte lika på on-foot.
Var ute efter gröna och röda främst! Försökte coppa på både Aplace och adidas men gick sådär. Så gav upp. Men helt klart nöjd med de gröna!Gillade verkligen inte dom gröna på produktbilder, men satan va feta dom var! Tvärt om med röda typ... Såg feta ut på produktbilderna men inte lika på on-foot.
Är sjukt taggad på att få mina, lyckades kamma hem ett par copper! På tiden att jag skaffade ett par nya Yeezy när det börjar gå hål på mina Moonrock, haha
Feta är dom, utan tvekan!Sluta nu. Har fortfarande hoppet kvar om att knipa ett par röda..
Jag vill ju va som du... så jag behåller mina!Sorry boys, taskigt att posta denna för alla som tagit ett L
![]()
Likadana skor, nu ska jag bara ta nästa steg upp till din nivå vad gäller klockornaJag vill ju va som du... så jag behåller mina!
Du är snart där!Likadana skor, nu ska jag bara ta nästa steg upp till din nivå vad gäller klockorna![]()
Jävla svin.. När släppte Adidas då?SNS sida alltså... tur att man fick ett par från Adidas.se i alla fall... puh
Kön på Adidas drog igång vid 10 och första jag vet kom in vid 10.20Jävla svin.. När släppte Adidas då?
Typ såhär menar du?Kul och se att någon fkt rockar dojorna ist för att köra resell till hutlösa priser!
Tycker det är så ful stil det där... Hoppas dom inte säljs
Keff @Veos
Näh, började runt 9.35.Kön på Adidas drog igång vid 10 och första jag vet kom in vid 10.20
Stämmer, det drog igång innan 10. Jag kom in vid typ 10.05 snåret, men var som sagt redan då slutsålt i mina storlekarNäh, började runt 9.35.
Kön? Den var inte igång så tidigt, men sidan var uppe då.Näh, började runt 9.35.
För mig öppnade den innan tio. Andra på Twitter säger samma sak.Kön? Den var inte igång så tidigt, men sidan var uppe då.
Kön öppnade för mig långt senare
Rullar in mycket nytt nuLärde känna en trevlig kille via Blocket, som sålde sina nya Winter wool till mig
![]()
Aa, tjejen börjar klagaRullar in mycket nytt nu![]()