• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Sorry boys, taskigt att posta denna för alla som tagit ett L

IMG_3715.JPG

Sizeade 0.5 upp. Tightare än OG V2
(Har 11.5 i NMD mesh/UB alltså 12 i dessa)

Faktiskt gröna, men ser riktigt ljusa ut. Tack!
Gillade verkligen inte dom gröna på produktbilder, men satan va feta dom var! Tvärt om med röda typ... Såg feta ut på produktbilderna men inte lika på on-foot.

Är sjukt taggad på att få mina, lyckades kamma hem ett par copper! På tiden att jag skaffade ett par nya Yeezy när det börjar gå hål på mina Moonrock, haha

Gillade verkligen inte dom gröna på produktbilder, men satan va feta dom var! Tvärt om med röda typ... Såg feta ut på produktbilderna men inte lika på on-foot.

Är sjukt taggad på att få mina, lyckades kamma hem ett par copper! På tiden att jag skaffade ett par nya Yeezy när det börjar gå hål på mina Moonrock, haha
Var ute efter gröna och röda främst! Försökte coppa på både Aplace och adidas men gick sådär. Så gav upp. Men helt klart nöjd med de gröna!
Hoppas dina landar hyfsat snart :)

Haha, alltså.. Satt och uppdaterade så frenetiskt att jag hade glömt bort och kolla ena mobilen... När jag väl märkte det så var det redan för sent.. :banghead:

Foto 2016-11-23 16 07 39.jpg
Foto 2016-11-23 16 18 52.png

Tillbaka
Topp