Fixa tjocka strumporFvvvvck, hade lätt huggit på dem om de inte var alldeles för stora. Jävligt koola!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fixa tjocka strumporFvvvvck, hade lätt huggit på dem om de inte var alldeles för stora. Jävligt koola!
Hehe ja jo, inte så skönt en varm sommardag thoFixa tjocka strumpor![]()
Galna skor. Synd att det inte är storlek us12.Någon som är sugna på ett par Ultraboost i denna schyssta färg? US 10.5.
Använda en gång, under sommaren. Ingen låda kvar.
Finns i Stockholm.
1500 KR.
![]()
Är sugen på ett par i Clear Brown, synd bara att jag fick upp suget när de redan var slutsålt överallt...Galna skor. Synd att det inte är storlek us12.
Någon som kör tubular shadow? Åsikter?
Det var ju inte skitlätt att få tag i ett par BAPE idag.
Satt i kö på 3 enheter, kom inte ens fram..Blev sjukt förbannad...... hade 6 enheter igång. Kom sedan in på en och kunde köpa... tror du det gick att välja storlek??? Nej.. bugga sönder.. efter 30min till var allt slutsålt...
Tror det skulle underlätta att beställa om alla satt på varsin enhet och inte x 6![]()
Nä, för att alla sitter med 5-6 enheter. Klart det blir överbelastatÄach då... spelade ju uppenbarligen ingen roll.![]()
Nä, för att alla sitter med 5-6 enheter. Klart det blir överbelastat
Det skrev jag inte hellerNågon krasch var det ju inte tal om.
Vad tror ni om nmd OG imorn då?
Känns som chansen att coppa är hög?
![]()
Jag är jävligt sugna på dem, borde vara större chans att få tag på? släpps dem 10? på adidas?
Mest troligt, sns släpper vid midnatt, caliroots verkar fått försenad leverans..
Vad tror ni om nmd OG imorn då?
Känns som chansen att coppa är hög?
![]()
Dom mest obekväma skor jag någonsin har haft.Absolut.
![]()
Sköna ju, lägg in en ny sula.Dom mest obekväma skor jag någonsin har haft.
Testade footlabs blåa som jag kör i alla men dom gick bara inte.Sköna ju, lägg in en ny sula.![]()
Håller med, dålig kvalité är det ocksåTestade footlabs blåa som jag kör i alla men dom gick bara inte.
Riktigt värdelöst företag, bojkotta!SNS vet dem att det är 2017? deras sida kraschar vid varje sko släpp!!!!!!
Riktigt värdelöst företag, bojkotta!