De var visst ändå för små för migTyvärr inte :/ Har redan öronmärkt pengarna till moonrocks som nu äntligen är på g
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De var visst ändå för små för migTyvärr inte :/ Har redan öronmärkt pengarna till moonrocks som nu äntligen är på g
Obegränsad skobudget?
SnartObegränsad skobudget?upp med bild på hela samlingen!
Sjukt ful modell yo. Inte ens collab med SI räddar denStone island x Nikelab sock dart, ja tack.
![]()
![]()
![]()
Nej! Sock dart är fet, likaså prestos. För mycket adidas som är hypeat.Sjukt ful modell yo. Inte ens collab med SI räddar den
Nej! Sock dart är fet, likaså prestos. För mycket adidas som är hypeat.
Adidas ägerNej! Sock dart är fet, likaså prestos. För mycket adidas som är hypeat.
Bara döda fiskar följer strömmen.Adidas äger![]()
Innan jag lägger ut en riktig annons, någon som är sugen på ett par NMD OG i US 9.5 / 43 för 2200 kr? Det är meningen att jag ska köpa ett par NMD French Beige imorgon för samma pris, så om allt går som det ska, så vill jag att skorna går till en fellow Klocksnackare för ett rimligt pris
Köp endast för att använda dem!
![]()
Skönt att vara en död fisk ibland också, alla andra sköter tänkandet åt en #livetibyggbranschenBara döda fiskar följer strömmen.![]()
Nu blev man sjukt sugen.... du har inga andra nmd.s i samma storlek? Ex . White.m eller de där med döskalle eller text över hela. Og,s enligt mig var de tråkigaste "limited" släppetmenhar ju inte fått tag på något alls så... haha
Fan va man blev sugen på dem då..Innan jag lägger ut en riktig annons, någon som är sugen på ett par NMD OG i US 9.5 / 43 för 2200 kr? Det är meningen att jag ska köpa ett par NMD French Beige imorgon för samma pris, så om allt går som det ska, så vill jag att skorna går till en fellow Klocksnackare för ett rimligt pris
Köp endast för att använda dem!
![]()
Du lär knappast gå minus om du ångrar dig och säljer de vidare senFan va man blev sugen på dem då..
Satt och hade båda färgerna i korgen... Men njae.. Skippar detnågon som hugger white mountaineering nu 00:00?
Satt och hade båda färgerna i korgen... Men njae.. Skippar det![]()
Nope. De passar på att ta betalt för frakt nu när det är rea. Det kostar dessutom att skicka tillbaka dem. Man får dock lämna tillbaka dem i butik.högg ett par svartafår se om man gillar dem,, ifrån caliroots, har dem samma generösa retur som adidas om de inte skulle var min cup of tea?
detta släpp känns inte lika hypat som de andra?
edit.. 30dagar full retur![]()