Var ingen vidare resell på skorna, slumpas bort för 2000 kr. Många besvikna reseller-kids
Aplace Norrlandsgatan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var ingen vidare resell på skorna, slumpas bort för 2000 kr. Många besvikna reseller-kids
Aplace Norrlandsgatan
Vart? Bara den färgen/motivet för 320:- ?STENHÅRDA! 320:- kameler. Tokvärt.
Caliroots. Det finns eventuellt någon mer. SNEAKER20 ger dig 20% extra rabatt i kassan.Vart? Bara den färgen/motivet för 320:- ?
Coola, men lite för mycket plast detaljer.Bara jag som tycker EQT är ganska trista?
Tycker dessa är riktigt schyssta iaf! Inte fastnat för de andra.Bara jag som tycker EQT är ganska trista?
Håller med, de funkar absolut!Tycker dessa är riktigt schyssta iaf! Inte fastnat för de andra.
De första modellerna påminner om innebandyskor som jag körde med...Bara jag som tycker EQT är ganska trista?
Vilken gillar ni bäst och varför?
Dom är ju det....de svarta är så råa men jag gillar också hur fräscha de ljusa är samt "zebramönstret"Båda var riktigt feta!
Översta. Somriga, fräscha och passar till mycket. Svarta var tråkiga och fulaVilken gillar ni bäst och varför?
Dom ljusa är i mina ögon otroligt mycket snyggare än dom mörka!Vilken gillar ni bäst och varför?
Det var det jag också kom fram till!.......Dom ljusa är i mina ögon otroligt mycket snyggare än dom mörka!
Tycker att det är rätt fult att mixa svart med en tråkig grå och vit sula... Hade sulan varit svart så hade dom varit mycket snyggare
Riktigt snygga! Finns det något bra ställe att se kommande släpp? Gärna sorterat med bilder. Eller eller det bara att följa allt och hoppas att man hittar något?Det var det jag också kom fram till!.......
När dessa släpps köper jag nog dem också, blir en schysst boost-trio tsm med UB o EQT. Släpps 1a mars. Riktigt vansinne jag fastnat i.
http://sneakernews.com/release-dates/Riktigt snygga! Finns det något bra ställe att se kommande släpp? Gärna sorterat med bilder. Eller eller det bara att följa allt och hoppas att man hittar något?
Som @WBergdahl sa och ävenRiktigt snygga! Finns det något bra ställe att se kommande släpp? Gärna sorterat med bilder. Eller eller det bara att följa allt och hoppas att man hittar något?
Grymma! Vad heter de?Så jäkla nöjd
Det är ultra boost uncaged mystery redGrymma! Vad heter de?
Tanka ner asphalt golds app "fittingroom"Ställer ytterligare en storleksfråga: Hur är NMD R1 i storlek jämfört med exempelvis Campus, Gazelle etc. Sugen på dom som ligger ute här men drar normalt en halv storlek större. Dock så är Tubular perfekta i aktuell strl.
Ställer ytterligare en storleksfråga: Hur är NMD R1 i storlek jämfört med exempelvis Campus, Gazelle etc. Sugen på dom som ligger ute här men drar normalt en halv storlek större. Dock så är Tubular perfekta i aktuell strl.