• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

image.jpeg

Aplace Norrlandsgatan
Var ingen vidare resell på skorna, slumpas bort för 2000 kr. Många besvikna reseller-kids :)

Dom ljusa är i mina ögon otroligt mycket snyggare än dom mörka!
Tycker att det är rätt fult att mixa svart med en tråkig grå och vit sula... Hade sulan varit svart så hade dom varit mycket snyggare
Det var det jag också kom fram till!.......
IMG_9276.JPG

När dessa släpps köper jag nog dem också, blir en schysst boost-trio tsm med UB o EQT. Släpps 1a mars. Riktigt vansinne jag fastnat i.
IMG_9175.JPG

Det var det jag också kom fram till!.......
IMG_9276.JPG

När dessa släpps köper jag nog dem också, blir en schysst boost-trio tsm med UB o EQT. Släpps 1a mars. Riktigt vansinne jag fastnat i.
IMG_9175.JPG
Riktigt snygga! Finns det något bra ställe att se kommande släpp? Gärna sorterat med bilder. Eller eller det bara att följa allt och hoppas att man hittar något?

Ställer ytterligare en storleksfråga: Hur är NMD R1 i storlek jämfört med exempelvis Campus, Gazelle etc. Sugen på dom som ligger ute här men drar normalt en halv storlek större. Dock så är Tubular perfekta i aktuell strl.

Ställer ytterligare en storleksfråga: Hur är NMD R1 i storlek jämfört med exempelvis Campus, Gazelle etc. Sugen på dom som ligger ute här men drar normalt en halv storlek större. Dock så är Tubular perfekta i aktuell strl.

Tycker de är mindre i storlek R1 rent generellt, har 41-41.5 i de flesta skor (utom new balance) och kör 42 i R1. Men som någon skrev ladda hem fittingroom appen, körde på den och blev bra med mina Nmd :)

Tillbaka
Topp