Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Erbjuder de samma komfort som UB, så blir det nog ett köp (förutsatt att man faktiskt lyckas knipa ett par).Vad tror folket om Pure boost?
![]()
Gillar snörningenVad tror folket om Pure boost?
![]()
Diggar den fan.Vad tror folket om Pure boost?
![]()
Vad tror folket om Pure boost?
![]()
Bra input!Har ett par Pure boost av äldre version och de sitter inte alls lika skönt som UB. De är inte "strumplinknande" på samma sätt som UB. De på bilden var jäkligt snygga dock!![]()
Snygga som fan! Hatälskar snörningen fast tippar nog över på älskar. Är riktigt sugen..Vad tror folket om Pure boost?
![]()
Kör, otroligt sköna!Vad säger folket
Go or no go?
![]()
Kör!Vad säger folket
Go or no go?
![]()
Vad säger folket
Go or no go?
![]()
GOOOOO!Vad säger folket
Go or no go?
![]()
Dom där är nice. Riktigt trevliga on foot, bra köp!Plockade ut mina nya NMD idag. Beställde ju från en tysk butik eftersom SNS gick ned som vanligt, och Cali tar frakt i tid och otid.
Två stora feta tummar upp!
Snabb leverans, bättre pris, plus att man fick med lite godis, klistermärken och en luftfräschare till bilen
![]()
Nope, de sitter perfektKör ni inlägg i era nmd och isåfall vilka?
Får du inte ont i fötterna efter en lite längre promenad?Nope, de sitter perfekt![]()
Med tanke på att jag kunde ta timslånga promenader med odämpade Converse, så är det är som att gå på moln med NMDsFår du inte ont i fötterna efter en lite längre promenad?
Haha SköntMed tanke på att jag kunde ta timslånga promenader med odämpade Converse, så är det är som att gå på moln med NMDs![]()