• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Whedda

Rolex
@Whedda vad är det för modell på dina sneakers? Såg riktigt schyssta ut!
IMG_1328.PNG
Det är ett par (två om man räknar min frus som också är med i bild) CQP av modellen Racquet. Det är en ofodrad sneaker i mocka som Bl.a. Går att specialbeställa på CQPs första Trunk Show how Lund&Lund nu på lördag.

http://www.manolo.se/artiklar/artikel/20170420/cqp-trunk-show-hos-lund-lund/
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Har du nå tips på iläggssulor som passar bra i Converse? :)

Blivit lite sugen på ett par. Är det någon specifik modell som "gäller"? Hur är de storleksmässigt?

True to size skulle jag säga.

Jag har alltid ett par uppsättningar 'original', dvs vita med färgade detaljer i olika stadium av förfall i skohyllan. Bra sko helt enkelt...

Har inga direkta tips, jag har ett par sulor med dämpning gjorda för löpning. Funkar fint. Gäller bara att de inte är allt för höga för då kan det bli trångt, Chucks är inte så höga/har lågt insteg.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
True to size skulle jag säga.

Jag har alltid ett par uppsättnkngar 'original', dvs vita med färgade detaljer i olika stadium av förfall i skohyllan. Bra sko helt enkelt...

Har inga direkta tips, jag har ett par sulor med dämpning gjorda för löpning. Funkar fint. Gäller bara att de inte är allt för högs för då kan det bli trångt, Chucks är inte så höga/har lågt insteg.
Tackartackar! :) Ska prova imorgon tänkte jag.
 

falten

Cartier
Verkar som aplace instore raffle så har många fått svar om de vunnit redan, ryktas om ca 600par för aplace... Nästan så man blir sugen då att testa på att ta sig till sns och köa om ingen lycka på adidas.se på lördag :) då ser verkar vara många par i omlopp...
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Verkar som aplace instore raffle så har många fått svar om de vunnit redan, ryktas om ca 600par för aplace... Nästan så man blir sugen då att testa på att ta sig till sns och köa om ingen lycka på adidas.se på lördag :) då ser verkar vara många par i omlopp...
Aplace är inte så duktiga på att hålla i raffles. Man fick stå vid en dator och trycka in sin mailadress, kidsen fulade sig såklart och tryckte in mailadresser på allt och alla.
 

falten

Cartier
Aplace är inte så duktiga på att hålla i raffles. Man fick stå vid en dator och trycka in sin mailadress, kidsen fulade sig såklart och tryckte in mailadresser på allt och alla.
Mm, snubben framför tryckte in minst 3 mailadresser när jag stog bakom med klättrande unge och felparkerade bil:) man får hoppas inte alla är dragna än
 

falten

Cartier
Vilken tid ska man behöva sitta och frenetiskt uppdatera adidas.se?
Är nog inne från 0930, brukar hända grejer efter 10, jag skulle rekommendera att inte sitta och uppdatera massor utan istället bra vänta... Bra bredband tror jag kan vara med fördelaktigt och inte massa fönster/refresh på samma ip
 
Topp