Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du vill ha problem med knäna & ryggen så är det bara att köra på!Vad säger sneakerfantasterna om converse då?
Vad säger sneakerfantasterna om converse då?
Pajade ena foten, hade kört Converse i fem år. Noll dämpning.Vad säger sneakerfantasterna om converse då?
Kan inte uttala mig om kvalitén, hade nog personligen kört på common projects men de ligger runt 3k. Om du vill komma ännu billigare undan finns Tigers Yngve modell också.Vad säger panelen om kvalitén på Filippa K sneakers? Är på jakt efter ett par cleana helvita, men är inte sugen på att gå över 2000 kr, så hittade dessa som ser mycket bra ut: https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/filippa-k-morgan-low-sneaker-white.html men har ingen koll på kvalitén på deras sneakers.
Har ett par. Nöjd hitintills. Inte samma nivå som CP men bra skit.Vad säger panelen om kvalitén på Filippa K sneakers? Är på jakt efter ett par cleana helvita, men är inte sugen på att gå över 2000 kr, så hittade dessa som ser mycket bra ut: https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/filippa-k-morgan-low-sneaker-white.html men har ingen koll på kvalitén på deras sneakers.
Skulle välja dessa framför många andra märken (läs: CP) alla dagar i veckan!Vad säger panelen om kvalitén på Filippa K sneakers? Är på jakt efter ett par cleana helvita, men är inte sugen på att gå över 2000 kr, så hittade dessa som ser mycket bra ut: https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/filippa-k-morgan-low-sneaker-white.html men har ingen koll på kvalitén på deras sneakers.
Tack för infon! Hur är de storleksmässigt tycker du?Har ett par. Nöjd hitintills. Inte samma nivå som CP men bra skit.
Jag har normalt 7 i capital lästen. Oftast 7.5 i crocket. I filippa k körde jag på strl 41 och det satt bra.Grymt, tack för info! CP är tyvärr lite väl saftigt för min tänkta budget, även om jag tycker de är grymt snygga.
Får bli ett par Filippa K helt enkelt.
Tack för infon! Hur är de storleksmässigt tycker du?
Hehe
Har köpt nytt och sålt av ett par skor, så jag har bara gamla bilder på samlingen. Du kan i alla fall få se lådorna
Styr upp något när jag har tid och ork
Hehe
Har köpt nytt och sålt av ett par skor, så jag har bara gamla bilder på samlingen. Du kan i alla fall få se lådorna
Styr upp något när jag har tid och ork
Hur länge tänkte ni spara kartongerna?En ca 3 månader gammal bild när jag nyss hade flyttat men det har inte tillkommit så himla mycket, runt 5-6 par.
Ska ta försöka få till en ny bild/bilder imorgon där man ser hur jag förvarar allt.
FullsetHur länge tänkte ni spara kartongerna?
Hur länge tänkte ni spara kartongerna?
Fullset
Enklast att förvara allt i orginialkartong, man hinner ändå inte använda alla.
Lådorna används ju. Skissar på någon hyll-lösning, eller göra om rummet till walk in closet. Då ryker nog lådorna. De flesta i alla fall.Hur länge tänkte ni spara kartongerna?
Haha nästan outsider varning på den därEn ca 3 månader gammal bild när jag nyss hade flyttat men det har inte tillkommit så himla mycket, runt 5-6 par.
Ska ta försöka få till en ny bild/bilder imorgon där man ser hur jag förvarar allt.
Haha nästan outsider varning på den där
Nice! Vilken size kör du?