• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Leif

Cartier
Har knappt aldrig använt sneakers i mitt liv men slog till igår och inhandlade ett par "Common Projects". Grymt snygga måste jag säga. Lite ovant med sneakers men det får gå.
Skärmbild från 2017-05-15 17-49-42.png
Skärmbild från 2017-05-15 17-49-08.png
 

Golbica

Omega
Har problemet med ett par sneakers som är gjorda i läder att dom låter konstigt nät man går, typ som man pruttar när man går? Hoppas ni förstår haha..
Vad beror det på och vad kan man göra åt det?
 

falten

Cartier
Har problemet med ett par sneakers som är gjorda i läder att dom låter konstigt nät man går, typ som man pruttar när man går? Hoppas ni förstår haha..
Vad beror det på och vad kan man göra åt det?
Säker att du varit på toa? :) nä då, kan minnas ett par läderskor som hade samma tendens, tror det var innersulan var av läder också som gav ifrån ljudet, kanske testa annan iläggssula? Lycka till:)
 

Kim

Panerai
Letar efter vaxade vita skosnören...de ska dessutom vara 150-180 cm långa! Har letat på stan och på nätet! Någon som har tips?
 

Orson

Omega
2-Faktor
Har några vita Stan Smith sedan tidigare men har nu börjat intressera mig för sneakers, har ni några tips på några fräscha?
Har tittat lite på Adidas NMD R1 Primeknit i vitt, någon som har dessa och kan uttala sig om hur de är? Eller till och med har några i storlek 42 till salu? :angel:
 

falten

Cartier

Oli

Omega
2-Faktor
Vilken är den bästa impregneringssprayen för sneakers?
Vad använder ni? Om ni använder någon dvs.
 
Topp