Hmm, skulle gjort det Närmaste är nämligen en timma bort :/Stor chans att de kan vara så på övriga volt, köpte nmd Japan både på volt i Sthlm o Örebro ring o kolla med din lokala
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm, skulle gjort det Närmaste är nämligen en timma bort :/Stor chans att de kan vara så på övriga volt, köpte nmd Japan både på volt i Sthlm o Örebro ring o kolla med din lokala
Kolla med @cheklund hur new balance sitter. Han har bra erfarenhet av märket.Någon här med erfarenhet av New Balance M990 v2 (tror jag den rätta modellen heter)? Stora eller små? Värda sitt pris? Kvalitét?
Gillade den färgen skarpt! Men har tillräckligt med nmds för tillfället känner jag riktigt bra köp !Ingen som handlat NMD idag? Släpptes många modeller inatt/idag.
Jag klippte ett par iallafall
Klippte för 1228 kr, kunde inte låta bli för det prisetIngen som handlat NMD idag? Släpptes många modeller inatt/idag.
Nästan samma pris jag fick betala lite mer, klippte Khaki samt de grå i samma modell för 2511kr Lite osäker på de grå dock, men hoppas de känns rätt när de kommer.Klippte för 1228 kr, kunde inte låta bli för det priset
Klippte ett par även jag, riktigt schyssta.Ingen som handlat NMD idag? Släpptes många modeller inatt/idag.
Det blev ett par i vitt! Verkar lovandeIngen som handlat NMD idag? Släpptes många modeller inatt/idag.
Sjukt nöjd med mina. Ingen dagsfärsk bild, men efter ha trampat runt i dem hela dan igår så sitter de som gjutnaButtero.
Nej! Är HI Top Sneakers 9 hål.Är inte 180cm för långt för skosnöre?
Vart klipper man.Ingen som handlat NMD idag? Släpptes många modeller inatt/idag.
Vart klipper man.
Kanon tack, hur är dom i storleken ?De ligger kvar på en hel del sidor, bla Adidas.se fortfarande beroende på vilken storlek du söker.
Vart är det så billigt, kostar ju typ 1800 på adidas hemsisa.Klippte för 1228 kr, kunde inte låta bli för det priset
Det var på en utländsk sida men de sålde slut vid releasen tyvärr.Vart är det så billigt, kostar ju typ 1800 på adidas hemsisa.
Tack för infon!Det var på en utländsk sida men de sålde slut vid releasen tyvärr.
Många säger gå ned en halv storlek om det är primeknit för att få en tajtare fit, dock kör jag "true to size" då jag har lite bredare fötter annars ser primeknit inte snyggt ut på mina fötter.
Var via Zalando. De satte nog fel pris, för nu har de höjt till 1799.Vart är det så billigt, kostar ju typ 1800 på adidas hemsisa.
Blev två par utav dessa, både grå och färgglada Beställde även crep protect spray för att hålla dem vita... Någon som använt sprayen tidigare? Köpte även ett par vita lädersnekers från Givenchy, tips på att hålla dem rena?Tyckte dessa var koola jag! Inte köpt men var sugen..
Släppta? riktigt feta!Ååååååeeeh jag bara mååste ha ett par av dessa
Har inte hängt med så bra senaste tiden, men tror att de typ släpptes i NYC, Tokyo o nånstans mer? Men vettefan, har inte haft så bra koll som sagt. Men faaen vill ha!!Släppta? riktigt feta!
Blev två par utav dessa, både grå och färgglada Beställde även crep protect spray för att hålla dem vita... Någon som använt sprayen tidigare? Köpte även ett par vita lädersnekers från Givenchy, tips på att hålla dem rena?
Hur tycker du att de är i storlekarna? Kan du jämföra med typ UB eller Stans?Blev två par utav dessa, både grå och färgglada Beställde även crep protect spray för att hålla dem vita... Någon som använt sprayen tidigare? Köpte även ett par vita lädersnekers från Givenchy, tips på att hålla dem rena?