snajgel
Silver
Om ni fick använda ett märke för resten av ditt liv, vilket hade du valt? Nästan omöjligt att inte svara Nike! men fan new balance är inte långt efter
Nike, om det dessutom bara va en modell så Air Max 1..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om ni fick använda ett märke för resten av ditt liv, vilket hade du valt? Nästan omöjligt att inte svara Nike! men fan new balance är inte långt efter
Är ju en No-brainer.Om ni fick använda ett märke för resten av ditt liv, vilket hade du valt? Nästan omöjligt att inte svara Nike! men fan new balance är inte långt efter
Precis. Som oneshoeguy blir det ultraboost i 3 olika utföranden.Är ju en No-brainer.
Adidas ///
Adidas, nästan så att jag redan anammar den idén.Om ni fick använda ett märke för resten av ditt liv, vilket hade du valt? Nästan omöjligt att inte svara Nike! men fan new balance är inte långt efter
Vet du vad, med den samlingen är det fasiken helt okej!! imponeradeAdidas, nästan så att jag redan anammar den idén.'
Efter 10+par NB så svarar jag det. Enda jag saknar är ett par vinterpjucks.Om ni fick använda ett märke för resten av ditt liv, vilket hade du valt? Nästan omöjligt att inte svara Nike! men fan new balance är inte långt efter
Vadå finns det fler märken än adidas?Om ni fick använda ett märke för resten av ditt liv, vilket hade du valt? Nästan omöjligt att inte svara Nike! men fan new balance är inte långt efter
Ok tack.Tycker NMD bär som andra Adidas / Nike.
De jag postade ovan ditt inlägg är ju NMD R1. Skulle säga att de är som typ alla andra Adidas. Mina är en halv storlek större än jag brukar ha och är lite för stora. Fick de i present och min storlek fanns inte.Funderar på att beställa ett par NMD V2
Någon här som vet om storlekarna är små?
![]()
![]()
Ok det låter bra,andledningen att jag frågade va med att hos Zalando stod det att dom är små i storlekarna.De jag postade ovan ditt inlägg är ju NMD R1. Skulle säga att de är som typ alla andra Adidas. Mina är en halv storlek större än jag brukar ha och är lite för stora. Fick de i present och min storlek fanns inte.
![]()
![]()
Roligt nytt!
Nejdå har precis påbörjat min! Så bra skor, köpte ett par helt nya 992 usa edition här på forumet. Samt dessa 990 som passar det mesta! Har någon nb i strl us10 som tänktes säljs, tveka inte att hojta! Otroliga skorJag verkar vara tämligen ensam om NB här i krokarna? Nyinköpta 991 &1500.9
![]()