• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Zuuki

Cartier
2-Faktor
Om ni fick använda ett märke för resten av ditt liv, vilket hade du valt? Nästan omöjligt att inte svara Nike! men fan new balance är inte långt efter
Adidas, nästan så att jag redan anammar den idén. 😇
A79FAAE7-A5D9-4891-B7E4-06B76B1504B7.jpeg
 

MrJL

Omega
2-Faktor
Tips på "sneakers" för kontoret typ Common projects om man inte vill betala +3k?
Man blir ju bombarderad på sociala medier från olika företag så har ni tips på vettig kvalité kontra pris?

De får gärna vara bredare också då jag måste trycka in gjutna sulor.
Ljusgrå mocka eller vita skinn är väl vad jag tänkt mig:

Skärmavbild 2021-04-20 kl. 21.57.24.png


Någon som har testat dessa?
 

sthlmcity

Omega
Eftersom jag är torsk på sneakers så hade det varit extremt kul att se era vår/sommar sko rotation, jag lägger in mitt bidrag under helgen!
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
De jag postade ovan ditt inlägg är ju NMD R1. Skulle säga att de är som typ alla andra Adidas. Mina är en halv storlek större än jag brukar ha och är lite för stora. Fick de i present och min storlek fanns inte.
Ok det låter bra,andledningen att jag frågade va med att hos Zalando stod det att dom är små i storlekarna.
Ska spana lite fasen va många färger det finns
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
Blev beställning på NMD och ZX 1k Boost.
Får hoppas dom passar och är sköna.
Kör mest Nike överlag annars.
2FBF8F4E-7657-49DE-99B8-425712CD7763.jpeg
043406F0-CB76-4002-8ACD-9F985407AF9D.jpeg
 
Topp