Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kommer ändå inte hinna köra igenom din samling på en sommar om du inte byter 3-4 ggr per dagFasen kan det inte bli vår
![]()
Grattis!Fasen kan det inte bli vår
![]()
Nu låter du som min bättre hälftDu kommer ändå inte hinna köra igenom din samling på en sommar om du inte byter 3-4 ggr per dag![]()
Tack! Ja de här jäkla massa trevliga modeller och bra kvalite!Grattis!
NB har verkligen steppat upp senaste åren imho
Snygga! Vart hittade du dem?
Nike by youSnygga! Vart hittade du dem?
Trevliga! Gjorde för ett tag sen en rip off på svindyra grailsen av tom sachs3 öls design på väg....
![]()
Din blev ju snyggareTrevliga! Gjorde för ett tag sen en rip off på svindyra grailsen av tom sachs
inte beställd... än
![]()
![]()
Diggar blazers pga stilren silhouette, dessa är ju rätt mycket ”decon”. Men coola helt klart.
TTS skulle jag säga.Första raffle jag vinner, efter typ 40st... Aldrig ägt AF1 innan, vet någon om de är stora/små i storlek? Glömde att jag gick med i detta och det finns många adnra skor jag hellre hade vunnit men aja.
![]()
Nice! Jääkla snabbt!Tog inte en vecka innan de damp ner med UPS.....fylledesignen funkar.....
![]()
Visst är det kul?Tog inte en vecka innan de damp ner med UPS.....fylledesignen funkar.....
![]()
Skulle säga TTS om jag jämför med andra Nikes och AdidasSnabb fråga. Hur är air max 90 i storlekarna?
Ok tack då kör jag på samma som AdidasSkulle säga TTS om jag jämför med andra Nikes och Adidas![]()
Riktigt snygga, vart köpte du dom?Då blev det något lite skrikigt till våren....![]()
![]()