Passar på med lite vitt en kväll som det för en gång skull inte regnar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur tycker du de håller sig nu? Jag har ett par likadana, tycker de hållt sig ok men använder absolut inte dagligen utan kanske på sin höjd någon gång i veckan eller varannan.Blev ett par Skolyx premium. Helt klart schysta sneakers för pengarna men lite för breda och lite för mycket stoppning för min smak dock. Risk för fula gångveck men det får tiden utvisa. Ska testa Oliver Cabell Low1 nästa gång, ska tydligen vara bra.
Har använt dom kanske 30 gg och än så länge har jag ingenting att klaga på gällande kvalitén. Riktigt sköna faktist. Dock tycker jag som sagt att tåboxen är i rymligaste laget vilket kan göra att den blir ful i längden men det återstår att se. På pappret är Low1 ett bra köp så till våren tänkte jag testa ett par sådana.Hur tycker du de håller sig nu? Jag har ett par likadana, tycker de hållt sig ok men använder absolut inte dagligen utan kanske på sin höjd någon gång i veckan eller varannan.
Köpte i vintras ett par Vans. Varma, vattentäta och väldigt sköna. Damvarianten hade bäst färgkombo….enligt mig….Någon som har tips på ett par bra vintersneakers eller liknande som håller värmen?
Trött på att frysa om fötterna och att glida rundor i ett par klumpiga Sorel kängor passar inte alltid.
Någon som har tips på ett par bra vintersneakers eller liknande som håller värmen?
Trött på att frysa om fötterna och att glida rundor i ett par klumpiga Sorel kängor passar inte alltid.
Köpte i vintras ett par Vans. Varma, vattentäta och väldigt sköna. Damvarianten hade bäst färgkombo….enligt mig….
Här kompis, passar din stil och plånbok….
Mitt bästa tips är att satsa på valfri sneaker i Gore-tex. Jag använder dom här osunt mkt så fort det regnar el snöar.Någon som har tips på ett par bra vintersneakers eller liknande som håller värmen?
HahahahaHär kompis, passar din stil och plånbok….
Kör Nike AF1 duckboot, mycket nöjd.Någon som har tips på ett par bra vintersneakers eller liknande som håller värmen?
Jag höll på att klicka hem ett par Gazelle i Gore-Tex men tänker att det bara hjälper mot smuts/regn men det är kylan jag vill avvärja....tänker att ett par fodrade sneakers är att föredra men knepigare att hitta.Mitt bästa tips är att satsa på valfri sneaker i Gore-tex. Jag använder dom här osunt mkt så fort det regnar el snöar.
Dom är varken tjocka el klumpiga och har klarat senaste Sthlm-vintrarna utan problem. Jag har aldrig blivit blöt om fötterna el frusit med dom på fötterna. Jag måste köpa fler i Gore tex, helt klart. Nu finns inte den här modellen kvar längre, men det kommer inte ta många minuters googlande för att hitta ett par sneakers i Gore tex.
J
Så länge man är torr om fötterna så upplever inte jag att man blir så frusen. Jag går runt 10 mil i veckan med hunden i ur och skur och jag har aldrig kommit hem stelfrusen om fötterna. Gore tex är ett sjukt bra material och med ett par bra strumpor i så ska det till jävligt kalla dagar för att du ska frysa om fötterna.Jag höll på att klicka hem ett par Gazelle i Gore-Tex men tänker att det bara hjälper mot smuts/regn men det är kylan jag vill avvärja....tänker att ett par fodrade sneakers är att föredra men knepigare att hitta.
De hade jag faktiskt i kundkorgen nu under BF men slog aldrig till, det var nog en miss.Kör Nike AF1 duckboot, mycket nöjd.