• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Tröttnade på att alla sneakers bara låg inslängda i hallgarderoben.
IMG_0944.jpeg
Måste med köpa något sådant, skorna blir så sjukt dammiga när de står framme. Går de bygga de hur breda/höga som man vill? Behöver 30-35 platser 😇

Glad och nöjd så skulle jag hämta ut mina 36 skolådor, men stjärnorna har bara skickat 1 paket dvs 18 lådor. Så de helgplanerna gick åt helsike. Aldrig köpt på Amazon förut så det blir väl 25 mejl innan detta är löst med 🥲

Jag var på väg att beställa lådor tidigare men de flesta resonligt prissatta jag hittade var upp till storlek 44-45 så jag gav till slut upp.

IMG_0510.jpeg

Enda gången jag ångrar många av mina inköp är när min fru får för sig att köra nån större vårstädning vilket innefattar att jag ska göra rent mina sneakers ut- och invändigt.
Jag borde ha lagt ner vid 10 par… Inne på tredje helgen nu och det finns fortfarande att ta av.
På bilden syns väl 1/4 av eländet.

J

Om man nu ska hitta nåt bra med att ha en uppsjö med sneakers är ju att man återupptäcker skor som fallit i glömska. Med lite fantasi så känns det nästan som att man införskaffat nya.
IMG_0133.jpeg

Dessa låg ouppackade i sin låda. Extremt schyssta Saucony Grid 9000.

IMG_0076.jpeg

Ett par 🇮🇹-tillverkade Diadora som legat i ide sedan alldeles för länge.

IMG_8873.jpeg

Ett par Ellesse i samarbete med SNS.
Endast 150 par tillverkade!
Med tanke på hur välbevarade dom är så kan man tro att jag haft nån idé om att värdet måste vara i samma spann som dödahavsrullarna och att min pension skulle va säkrad iom detta par. En femhunka är nog närmare sanningen.

Jaja, bara att gräva vidare.

J

Tillbaka
Topp