Måste med köpa något sådant, skorna blir så sjukt dammiga när de står framme. Går de bygga de hur breda/höga som man vill? Behöver 30-35 platserTröttnade på att alla sneakers bara låg inslängda i hallgarderoben.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste med köpa något sådant, skorna blir så sjukt dammiga när de står framme. Går de bygga de hur breda/höga som man vill? Behöver 30-35 platserTröttnade på att alla sneakers bara låg inslängda i hallgarderoben.
![]()
Yes, bara att bygga som du villMåste med köpa något sådant, skorna blir så sjukt dammiga när de står framme. Går de bygga de hur breda/höga som man vill? Behöver 30-35 platser![]()
Kanon, beställde 36 st av den högre modellen så man får in boots och sånt med. Borde bli kanon där jag redan har alla mina öppna skoställ nu.Yes, bara att bygga som du vill![]()
Snygg lösning.Tröttnade på att alla sneakers bara låg inslängda i hallgarderoben.
![]()
36?!Kanon, beställde 36 st av den högre modellen så man får in boots och sånt med. Borde bli kanon där jag redan har alla mina öppna skoställ nu.
Tack, och yesSnygg lösning.
Är det ”dörr” så man slipper lyfta av alla för att komma åt ett par längre ner?
Är det de låga eller de som är högre?Snabb leverans av Amazon. Blir perfekt detta.
Inte riktigt alla fick plats i första omgången så det får bli en beställning till.
![]()
Låg 30 x 22,5 x 13,5 cm för skor upp till 44Är det de låga eller de som är högre?
Eller det där var en annan variant än den jag beställde![]()
Men det där är en annan variant än den som postades längre upp? Är ingen lucka fram på de där du köpte?Låg 30 x 22,5 x 13,5 cm för skor upp till 44
songmics LSP12SWT
Jodå, på gavelnMen det där är en annan variant än den som postades längre upp? Är ingen lucka fram på de där du köpte?
Är det de låga eller de som är högre?
Eller det där var en annan variant än den jag beställde![]()
Yes, det där är samma som jag postade.Jodå, på gaveln
![]()