• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Blått ikväll.
1000005969.jpg

IMG_9539.jpeg
IMG_9530.jpeg

Gör @snoozarn stolt.

Fyndade dessa på en outlet på Mallorca idag. Nike X Acronym, tillverkade 2021. Min fru hittade ett par till min son på Tradera för några år sedan och jag har var avundsjuk sedan dess.

Acronym gör kläder i speciella material med dolda fickor mm, japanskt stuk. Deras designer startade Stone Island Ghost Project (som fortfarande finns) för många år sedan. Bakdelen på skorna går att byta ut mot andra delar som medföljer. Till dessa medföljer ett par självlysande bakdelar. Tanken är även att man ska kunna klippa/skära i det yttre tyget för att få fram mer vitt, om man vill det alltså. Lager på lager är en typisk Acronymgrej.

Senast ändrad:
IMG_9539.jpeg
IMG_9530.jpeg

Gör @snoozarn stolt.

Fyndade dessa på en outlet på Mallorca idag. Nike X Acronym, tillverkade 2021. Min fru hittade ett par till min son på Tradera för några år sedan och jag har var avundsjuk sedan dess.

Acronym gör kläder i speciella material med dolda fickor mm, japanskt stuk. Deras designer startade Stone Island Ghost Project (som fortfarande finns) för många år sedan. Bakdelen på skorna går att byta ut mot andra delar som medföljer. Till dessa medföljer ett par självlysande bakdelar. Tänker är även att man ska kunna klippa/skära i det yttre tyget för att få fram mer vitt, om man vill det alltså. Lager på lager är en typisk Acronymgrej.
🤣

IMG_9544.jpeg
IMG_9547.jpeg

Ja, visst blir man glad av nya sneakers!
Här får du två bonusfoton.
Vi delar en del likadan smak när det kommer till klädesplagg men inte sneakers kan jag konstatera 😂
Dock är det tufft att man kan påverka utseendet på de utan att förstöra de, dvs det är meningen att man skall kunna det

Tillbaka
Topp