• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Caliroots hade ett gäng snygga foton.

Kunde inte hålla mig utan råkade beställa hem ett par i rött också... :hilarious:

Så äntligen NMD!

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Är bara så osäker kring storleken.. Ska man köra på en 44:a fastän man beställt de grå i 43 1/3 och vara säker på att iaf ena passar, elr ska man chansa och köra på samma i både? :arghh::banghead:
Bra fråga! Citerar från SNEAKERS SWEDEN "TTS på alla NMD hittills enligt mig! Den är bred men fortf tts på längd!"

Bra fråga! Citerar från SNEAKERS SWEDEN "TTS på alla NMD hittills enligt mig! Den är bred men fortf tts på längd!"
Tack!
Då borde jag alltså köra på 10:eek:r? Som jag har på mina Nike Roshe One.
Eller är det så att Nike är väldigt små i storlekarna? Har t.ex. 44+ på Air Max också.
Har annars 43 på flesta skorna.

Tack!
Då borde jag alltså köra på 10:eek:r? Som jag har på mina Nike Roshe One.
Eller är det så att Nike är väldigt små i storlekarna? Har t.ex. 44+ på Air Max också.
Har annars 43 på flesta skorna.

Jag kör 41 US7 på mina AF1, 42 på converse. Så ligger mellan 41-42, så hoppas 42:eek:r funkar. Annars får jag sälja dem..

Tillbaka
Topp