Nån som ska förbi cali eller SnS imorgon för NMD släppet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skicka bilder så kan jag kollaNågon med goda kunskaper om Yeezy´s som skulle vilja kolla å några bilder för att bekräfta äkthet?
mvh V
Det löste sig, visade sig vara fake... Som alla andra på blocket. Vad ska man göra för att få tag i ett par! Hahah.. Tack ändå!Skicka bilder så kan jag kolla
Gå med i grupperna YEEZY SWEDEN och SNEAKERS SWEDEN på Facebook så kommer du att hitta ett parDet löste sig, visade sig vara fake... Som alla andra på blocket. Vad ska man göra för att få tag i ett par! Hahah.. Tack ändå!
Inte tråkiga alls!Dessa klickades hem igårtänkt att agera vår/sommar sko
![]()
Vinröd eller navy är spikad!Någon som ska klippa ett par NMD's? Har så sjukt svårt att bestämma mig för vilken färg jag vill ha..
För många val.. Skiter i det helt.Vinröd eller navy är spikad!
Kanske svart/blå![]()
Samma härFör många val.. Skiter i det helt.![]()
Kliar ändå..Vinröd eller navy är spikad!
Kanske svart/blå![]()
Damstorlekar..
om man har US10/UK9/44stl på nike free runner, vaaad kör man då på NMD?
Scrolla kompis!Damstorlekar..
Tror de är rätt TT har jag läst. Nike är väl dock något små?om man har US10/UK9/44stl på nike free runner, vaaad kör man då på NMD?
Hittade nu, tack! Ville ha de svarta, enda som inte fanns kvar i min sizeScrolla kompis!Finns fortfarande några modeller med herrstrlk. kvar i lager.
Tror de är rätt TT har jag läst. Nike är väl dock något små?
Fuuuuuudge!Hittade nu, tack! Ville ha de svarta, enda som inte fanns kvar i min size![]()
har Normalt 43 i Converse. ska Man köra på 43 1/3 då? Såå osäkerScrolla kompis!Finns fortfarande några modeller med herrstrlk. kvar i lager.
Tror de är rätt TT har jag läst. Nike är väl dock något små?
Vågar inte guidahar Normalt 43 i Converse. ska Man köra på 43 1/3 då? Såå osäker
Beställde ett par i 43 1/3.Vågar inte guidaHar själv 42-43 i adidas och kniper en 42 1/3. Rätt tajt modell.
Upp till 49 känns väl knappast som damstorlek?Damstorlekar..
Jag fick bara upp tre varianter först när jag tryckte på länken med storlekar upp till 40Upp till 49 känns väl knappast som damstorlek?
Håller tummarna ! Vilken färg blev det ? Om de inte passar har Zalando smidig returhanteringBeställde ett par i 43 1/3.
Har på mig ett par Nike Roshe One just nu som är 44.
Hoppas det funkar.
Tack för upplysningen!
Det var riktigt svårt att bestämma sig, men blev ett par grå till slut. Var antingen grå eller svart. Kommer nog beställa ett par Axel Arigato i svart istället.Håller tummarna ! Vilken färg blev det ? Om de inte passar har Zalando smidig returhantering![]()