LA-trainern ej lika snygg irl och osköna. Fick bli ett par grå AF1. Otippat då jag alltid varit trogen Adidas.
![]()
Tung sko, tung dinka! Riktigt nice
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
LA-trainern ej lika snygg irl och osköna. Fick bli ett par grå AF1. Otippat då jag alltid varit trogen Adidas.
![]()
Man tackar!Riktiga feta!
Håller med dig att LA trainer. Inte är den skönaste men BUU för att du övergav camo adidas!LA-trainern ej lika snygg irl och osköna. Fick bli ett par grå AF1. Otippat då jag alltid varit trogen Adidas.
![]()
Haha jebiga, de får bli en annan modell i camo!Håller med dig att LA trainer. Inte är den skönaste men BUU för att du övergav camo adidas!
Nä men tjackade ett par ASICS Gel Lyte 3 idag som ska få agera sommarens "jobbsko" när mina nyköpta Adidaskängorna är för varmaNågon jävel som klippte svarta Nmd i storlek 41 eller 42 och vill kränga till mig?![]()
Najs. Grattis!Nä men tjackade ett par ASICS Gel Lyte 3 idag som ska få agera sommarens "jobbsko" när mina nyköpta Adidaskängorna är för varma![]()
Spännande! Tack för tipset.
De var så lite såSpännande! Tack för tipset.
Ledig på torsdag så det passar perfekt hehe!
Ledig på torsdag så det passar perfekt hehe![/QUOTE
Fårse om vi har tur på torsdag då![]()
Ledig på torsdag så det passar perfekt hehe!
Är det NMD R1 så ska du ha 44 2/3, är det NMD Runner så ska du ha 45 1/3Jahaaa! Inga UK9.5 ju
Har ni någon koll på hur storlekarna är?
Om EUR44 passade mig perfekt i NMD's, vad ska man satsa på yeezy's då? 43 1/3 eller 44 2/3?![]()
Tack!Är det NMD R1 så ska du ha 44 2/3, är det NMD Runner så ska du ha 45 1/3
Iaf enligt AsphaltGold
Ladda ner AsphaltGood Fittingroom till telefonenTack!
Det är NMD Runner. Shit pommfrit, ska man gå från 43 ordinarie till 45?
Aja, jag testar.![]()
Skall göras.Ladda ner AsphaltGood Fittingroom till telefonen
Vad har du för storlek i typ Nike? Har inte några NMD, men i YEEZY gör jag samma storlek som i mina andra sneakers![]()
Då hade jag gått på 44 1/3Skall göras.
Nike Roshe One stl44. Har för mig att jag har samma stl (44) i den enda paret Air Max jag har hemma också.
Då hade jag gått på 44 1/3![]()
Menade 44 2/3![]()
Finns bara hela nummer (UK) på ENDclothing :/
Dvs. Antingen 43 1/3 eller 44 2/3.. hade vart bra med 44 1/3Men kanske inte så stor skillnad.. kör en chansning på 44 2/3
Precis max 10 par och säker bara storlek 45Oroa er inte de släpper la ca 10 par på restocken. Så ni kmr inte få några iaf![]()
Tre par strumpor och ett tjockt inlägg, eller så kör du tillväxthormoner rakt in i tån.Precis max 10 par och säker bara storlek 45
Fastnat för Adidas Spezial i den nya (?) olivgröna färgen. Får bli ett par.
![]()
Jättefina, tycker oliv/militärgrönt är en ytterst underskattad färg i många avseenden. Blir riktigt fräscht i senare vår på nyspopade gatorFastnat för Adidas Spezial i den nya (?) olivgröna färgen. Får bli ett par.
![]()