• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Lyckades komma över ett par såna här vid eftersläppet idag. Ser framemot att hämta ut pjuxen inom kort.

20160405_220609.png

Vad sjutton hände med releasen av de där? Fick mail om dag och tid från SNS, men sen var de bara borta från deras sida...alltså inte slutsålda utan borttagna.

Så jäkla sjyssta sommarpjuck.

Vad sjutton hände med releasen av de där? Fick mail om dag och tid från SNS, men sen var de bara borta från deras sida...alltså inte slutsålda utan borttagna.

Så jäkla sjyssta sommarpjuck.

Lite oklart. Hängde på låset på releasedagen men lyckades inte fått ett par. Sedan försvann de så jag antar att de tog helt slut och att de inte skulle få in fler.
Sen såg jag att de la upp på sin instagram igår att de fått in några par till och under det fönstret lyckades jag köpa ett par. Sen försvann de igen.

Hoppas de dyker upp. De har iaf dragit stålarna

Lite oklart. Hängde på låset på releasedagen men lyckades inte fått ett par. Sedan försvann de så jag antar att de tog helt slut och att de inte skulle få in fler.
Sen såg jag att de la upp på sin instagram igår att de fått in några par till och under det fönstret lyckades jag köpa ett par. Sen försvann de igen.

Hoppas de dyker upp. De har iaf dragit stålarna
Nu fick jag en leveransbekräftelse, så det ser ju lovande ut :greedy:

Tillbaka
Topp