• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Sneakergurus, behöver er hjälp att identifiera ett par Nikepjucks jag såg (och smygfotade) idag på stan :)

Den här skitbilden var tyvärr det bästa jag kunde åstadkomma.. Men dom är låga med orange, mörkgrön och gråa områden av mocka. Nån som har koll på vad det är för modell?

Sneakers.JPG
Ser ut som Nike Air Safari. :)

Såg dom när jag letade efter det andra paret. Riktigt trevliga faktiskt, föredrar den lite "lägre" designen. Diggade dock färgsättningen på Epic, har du testat ett par såna?
Yes, verkar schyssta. Har ingen egen erfarenhet, tror dock att @Ernesto äger ett par Internationalist?
Kolla även in Reebok Classic leather om du gillar Internationalist-looken, äger två par och är riktigt nöjd.

Jag fick precis hem mina Buttero i storlek 41 (vanligtvis 42) & skorna är helt klart stora i storleken.

Tidigare har jag använt för små skor & det har tyvärr satt sina spår, därför är jag osäker på storleken. Hur resonerar ni kring hur en sneaker ska sitta? Jag kastar med några bilder i ett försök om att demonstrera hur skorna sitter. Jag känner inte tårna i framkant, vilket jag brukar göra - något som jag borde gå ifrån...
DSC_0321.JPG
DSC_0322.jpg
DSC_0325.JPG
Där har du något att växa i! ;)

Tillbaka
Topp