• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Vad säger folket om Reebok Ventilator-skorna? Gillar ni modellen? Älskar verkligen runner-sneakers eller vad man nu ska kalla dem.
reebok-ventilator-supreme-chalk-black-red-1.jpg

Samma fråga om Puma R698-modeller, någon som äger och vill kommentera?

puma-r698-grid-00.jpg

Ja jag gillar verkligen retro runner-stilen. Äger ett par Asics Gel-Lyte V som jag tokdiggar. Har ett par till Gel-Lytes på ingång idag :)

Grattis till 3000 för övrigt! :)
Nästa jag köper blir Gel-Lyte 3 :)

Haha tack, trodde fan jag var uppe i mer dock....kvalité före kvantitet vettu ;) :p

• Like
Reactions: joF
Det blev Buttero i färgen brun & storlek 40 (vanligtvis strl 42). Buttero är väldigt stora i storleken, den saken är säker. Jag uppskattar att storlek 40 i Buttero motsvarar storlek 42 i Converse & då Chuck Taylor. Mina Converse Jack Purcell sitter till & med tightare i 42 (använda) än vad Buttero gör direkt från boxen. En liten referens om någon annan är osäker på storlek & inte har möjlighet att prova.

8cf8f5ae-d08b-492a-8280-51dd253e43d7.jpeg
b
73e9eac8-7700-4bf7-86d5-a741bbfe1fb0.jpeg
8cbf8b37-73be-48bf-8223-2f3f64ac8dcf.jpeg

Säg till innan dom hamnar på K&S! ;)

Jag ska eventuellt in till Örebro & prova ett par Crockett & Jones sen... Det kan slå hårt mot plånboken.:(

Det kommer att dyka upp två par där inom kort. Ett par blå Converse Jack Purcell i storlek 42 & ett par vita Converse Chuck Taylor (typ oanvända).
converse-blue-jack-purcell-sneakers-product-1-22314715-1-837327553-normal.jpeg

JP vill inte lira med mina fötter...

Klart du ska ha Crocketts. Livsfarligt träsk att ramla ner i...

...men man kan inte släppa sneakers för det! :)

Vad har ni för åsikter kring Axel Arigato? Jag är på jakt efter ett par svarta läder sneakers och snubblade över de för mig okända märket.
Blev riktigt sugen på deras Clean 90.
upload_2016-5-11_12-25-47.png

Vad har ni för åsikter kring Axel Arigato? Jag är på jakt efter ett par svarta läder sneakers och snubblade över de för mig okända märket.
Blev riktigt sugen på deras Clean 90.
upload_2016-5-11_12-25-47.png

Helt okej känsla. Inte i klass med t.ex. CP men jag tycker man får vad man betalar för.

Tilltalar modellerna så är det helt klart värt att testa. Grymt snygga förpackningar etc. bidrar till känslan... :)

Tillbaka
Topp