Gel kayano iaf. Antar att det är tripple black.Är det triple black gel kayano? Snygga.
Dessa är det iaf https://m.caliroots.se/search/searchbytext?key=Asics
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gel kayano iaf. Antar att det är tripple black.Är det triple black gel kayano? Snygga.
Gel kayano iaf. Antar att det är tripple black.
Dessa är det iaf https://m.caliroots.se/search/searchbytext?key=Asics
Ligger relativt högt upp och kostar 949:- iaf. True to size.Länken går bara till sök, men det ser ut som EVO som finns hos cali. Blev sugen som fan. Osäker på min storlek dock. Kanske blir nåt.![]()
Äger ingadera men tuffa som fan!Vad säger folket om Reebok Ventilator-skorna? Gillar ni modellen? Älskar verkligen runner-sneakers eller vad man nu ska kalla dem.
![]()
Samma fråga om Puma R698-modeller, någon som äger och vill kommentera?
![]()
Ja jag gillar verkligen retro runner-stilen. Äger ett par Asics Gel-Lyte V som jag tokdiggar. Har ett par till Gel-Lytes på ingång idagÄger ingadera men tuffa som fan!
Nästa jag köper blir Gel-Lyte 3Ja jag gillar verkligen retro runner-stilen. Äger ett par Asics Gel-Lyte V som jag tokdiggar. Har ett par till Gel-Lytes på ingång idag
Grattis till 3000 för övrigt!![]()
Vilken modell på 3an? Jag föredrar 5an pga flärpen.Nästa jag köper blir Gel-Lyte 3
Haha tack, trodde fan jag var uppe i mer dock....kvalité före kvantitet vettu![]()
![]()
Vet ej vilken ännu men har hört att 3an skall vara skönare än 5an. Självklart skall båda testasVilken modell på 3an? Jag föredrar 5an pga flärpen.
Då ska jag testa 3an idag också haha. Ska ändå runt och kolla lite.Vet ej vilken ännu men har hört att 3an skall vara skönare än 5an. Självklart skall båda testas![]()
Det blev Buttero i färgen brun & storlek 40 (vanligtvis strl 42). Buttero är väldigt stora i storleken, den saken är säker. Jag uppskattar att storlek 40 i Buttero motsvarar storlek 42 i Converse & då Chuck Taylor. Mina Converse Jack Purcell sitter till & med tightare i 42 (använda) än vad Buttero gör direkt från boxen. En liten referens om någon annan är osäker på storlek & inte har möjlighet att prova.
b![]()
![]()
![]()
Ligger relativt högt upp och kostar 949:- iaf. True to size.![]()
Jag ska eventuellt in till Örebro & prova ett par Crockett & Jones sen... Det kan slå hårt mot plånboken.Säg till innan dom hamnar på K&S!![]()
Jag ska eventuellt in till Örebro & prova ett par Crockett & Jones sen... Det kan slå hårt mot plånboken.
Det kommer att dyka upp två par där inom kort. Ett par blå Converse Jack Purcell i storlek 42 & ett par vita Converse Chuck Taylor (typ oanvända).
![]()
JP vill inte lira med mina fötter...
Nej, verkligen inte - men sneakers som inte passar får gå.Klart du ska ha Crocketts. Livsfarligt träsk att ramla ner i...
...men man kan inte släppa sneakers för det!![]()
Ett tips är att kolla på CM storleken istället för us/uk. På så sätt har jag aldrig beställd fel storlekFick hem ZX Flux idag men de visade sig vara för små! Läste UK istället för US på storleken![]()
Luisaviaroma har, både grön och svart. Storlekar vet jag dock inte, men de är på rea.Finns det någon som vet var jag kan hitta just precis denna modell av Stan Smith i strl 9? Den är f*n slut överallt...
http://www.lester.se/kategorier/alla/adidas-stan-smith-white-premium
Tack! Jag beställde en liknande från Caliroots igår & paketet har redan landat.Luisaviaroma har, både grön och svart. Storlekar vet jag dock inte, men de är på rea.
Vad har ni för åsikter kring Axel Arigato? Jag är på jakt efter ett par svarta läder sneakers och snubblade över de för mig okända märket.
Blev riktigt sugen på deras Clean 90.
![]()