• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tips-tråden! - tipsa andra om deals, erbjudande, rea, rabatter etc

När brukar Nymans/Franks/Krons etc ha utförsäljning och brukar det vara något av värde?
Nymans/Krons kör ibland blackfriday, annars är det i januari. Oftast udda modeller som absolut kan vara bra, se längre upp i tråden. Inget av de populäraste modeller. Då finns andra som ger en generell rabatt på 10-25% efter jul på mellanklassen, tänk Tag Heuer, Oris etc. Brukar dyka upp här så håll utkik. Franks vet jag ej.

Fåtalet Omega säljs ut med 40% rabatt hos klockaffär i Skövde, endast klockorna på bilden nedan.

4FD6BB2C-4123-4B57-BD7F-20A3A09842E7.jpeg

Yema erbjuder upp till -40% på ett antal modeller.

Slog själv till på två stycken ”Cub Single Winder” nu, en brun och en grön. Så får vi se vilken som är snyggast och får stanna😁
Jag försöker läsa mig till möjligheterna till olika tpd, förstår jag det rätt att dom är inställda på 900tpd och som kan dubblas om man kör den åt bägge hållen? Har du koll @Limeee

Mina verk ska tydligen ha 850 resp 600 tpd.

Jag försöker läsa mig till möjligheterna till olika tpd, förstår jag det rätt att dom är inställda på 900tpd och som kan dubblas om man kör den åt bägge hållen? Har du koll @Limeee

Mina verk ska tydligen ha 850 resp 600 tpd.
Tyvärr är de vanligs Cub Single Winder inställda på 900tpd och går inte att ändra. De har dock även winders som går att ställa in, men tror ingen av dessa var på rea typiskt nog🙄

Hoppas🙏 Förra året då jag beställde kom de från England. Men jag har beställt 2 winders och kan förhoppningsvis snart ge svar på tal🙂
Fick du betala tull då? Vet att vissa företag i UK importerar till en holding zone där det antingen går igenom import till UK eller skickas vidare till andra länder. Sedan finns det de som redan har tull+Moms inbakat i priset.

Angående rean på Wolf1831 så har jag fått det bekräftat att det skickas från UK. Preliminärt så ska paketet komma fram imorgon, så kan jag uppdatera om vad det döutliga priset blir🙂

Nu fick jag hem mina två, väldigt snabbt och smidigt måste jag säga!

Behåller den gröna själv och säljer vidare den mörkbruna, om någon är sugen🙂

646A0F9C-1523-4403-8EC1-C060B139CDD1.jpeg
19E61A32-30DA-4F34-B8C5-D4C17FCD9F0F.jpeg

Nu fick jag hem mina två, väldigt snabbt och smidigt måste jag säga!

Behåller den gröna själv och säljer vidare den mörkbruna, om någon är sugen🙂

646A0F9C-1523-4403-8EC1-C060B139CDD1.jpeg
19E61A32-30DA-4F34-B8C5-D4C17FCD9F0F.jpeg
Hur gick det med tullavgiften? Fick mail från Wolf idag om att de nu verkar skicka från EU genom sitt lager i Holland.

Hur gick det med tullavgiften? Fick mail från Wolf idag om att de nu verkar skicka från EU genom sitt lager i Holland.
Jag fick tulla, kom ett brev någon dag efter jag fått hem mina två winders. Landsde på dryga 2.000kr/st inkl alla avgifter, frakt osv. Så det var ändå en trevlig rabatt jämfört med 3.300kr som är priset i Sverige.

Men det är ju väldigt uppskattat om de kommer börja skicka från Holland, tills nästa Black Friday😜

Hej,

Märkte att man kan lägga in ALL25 i kassan på zachrissonsur.se och få 25% rabatt. Verkar funka på allt.
Ett tips bara för er köpsugna!

Tja!

Ingen direkt klockrelaterad grej men jag ska prova Rocker, om jag bjuder in en vän så får vi båda pengar på kortet och högre cash back.
Köp en klocka med kortet 😉
Mina närmaste verkar inte så sugna.

Min länk:

Screenshot_20220312-190247_Rocker.jpg

Tillbaka
Topp