• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tips-tråden! - tipsa andra om deals, erbjudande, rea, rabatter etc

AlexLindh

Cartier
https://www.milrab.se/campaign.aspx...ium=cpc&utm_campaign=18d037&utm_content=seiko
FAB2712E-8B21-4DB7-B005-3FB9C45B1783.png
 

SCM

Cartier
2-Faktor
Pagoldhs Ur i Skövde kör 30% på alla kvarvarande Tag Heuer och Omega samt några utvalda modeller av Breitling, bl.a svart Avenger, Transocean worldtimer etc. Utplockat bland Omega men en hel del schyssta Tag kvar!
 
Senast ändrad:

Mic1

Rolex
2-Faktor
Bloomingdales har upp till 50% rea på utvalda klockor just. Tissot, Movado, Longines, Baume & Mercier, Bell & Ross och Frederique Constant m.m.
Jomashop har upp till 75% rabatt på utvalda klockor, bland annat upp till 35% på Panerai och Tudor
Ingen aning om de skickar utanför USA eller hur priserna står sig ink moms gentemot Sverige osv men avgör själva.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Den gamla sanningen att det är billigare att köpa på länk och sedan komplettera med band istället för tvärtom stämmer ju :)

OT, men Railmasterkollektionen är enligt mig märkligt svårsåld. Reades ut ett antal på Nymans i Västerås med stor rabatt och det såldes en blåtavlad i nyskick på Tradera för 27´ om jag inte minns fel. Den kanske inte är tillräckligt blingig, men det är tooligheten i den helborstade klockan som jag uppskattar mest tillsammans med tavlorna.
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
OT, men Railmasterkollektionen är enligt mig märkligt svårsåld. Reades ut ett antal på Nymans i Västerås med stor rabatt och det såldes en blåtavlad i nyskick på Tradera för 27´ om jag inte minns fel. Den kanske inte är tillräckligt blingig, men det är tooligheten i den helborstade klockan som jag uppskattar mest tillsammans med tavlorna.
Märkligt och märkligt, denim-urtavla känns ju åtminstone för mig rätt avslaget.
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Märkligt och märkligt, denim-urtavla känns ju åtminstone för mig rätt avslaget.
Och jag som faktiskt tycker den blå denim är den som ser bäst ut av Railmasters, tycker den ser riktigt fin ut. Efter att ha läst lite om Railmasters känns de som en fullgod utmanare till BB58. Blev nästan lite sugen på att slå till😅
(Lånad bild)
ACF22F60-AC61-4C2A-8B6A-EC12B4C11E16.jpeg
 

HSK

Patek
2-Faktor
Vanguard som är välkända för sina högkvalitativa gummin har 20% rabatt 1-4 augusti: https://vanguardstraps.com/

Man får även upp ett erbjudande om 10% rabatt om man skriver upp sig på deras mailinglista men jag antar att det inte går att kombinera med sommarrean.
 
Senast ändrad:
Topp