Ja, men de säljer slut snabbt. I sommarrean försvann de första dagen i principHar du koll på om dom även brukar köra rea på tridenten också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, men de säljer slut snabbt. I sommarrean försvann de första dagen i principHar du koll på om dom även brukar köra rea på tridenten också?
Ah då förstår jag. Tack så mycket för hjälpen, klargjorde en hel del! En fråga bara, spelar det någon roll att min har stållänk till? Tror inte att det reades ut några sådana men kan givetvis ha sett fel.
Mvh, max
Hahah pun intendedKul att vara till hjälp
Det är nog värt ett par hundralappar till max, Max! (Blev bara så.. )
Ok, jag får hålla ögona öppna helt enkelt. Tack för infon!Ja, men de säljer slut snabbt. I sommarrean försvann de första dagen i princip![]()
Klickade precis hem en klocka från CW. Återkommer med paketöppning så småningom (hoppade expressfrakt, den som väntar på nåt gott...)
Vad har du för omkrets på handleden och villan mått brukar du föredra?Nu har den kommit för någon dag sedan. Det är en rejäl klocka 43mm och jag upplever den som hög. Något för hög och stor för min smak.
![]()
![]()
Trist att du känner så! Klockan ser kanon fin ut. Hade gärna ägt / testat en självNu har den kommit för någon dag sedan. Det är en rejäl klocka 43mm och jag upplever den som hög. Något för hög och stor för min smak.
![]()
![]()
Skitläcker! #2 efter Jeser90Nu har den kommit för någon dag sedan. Det är en rejäl klocka 43mm och jag upplever den som hög. Något för hög och stor för min smak.
![]()
![]()
Du har ju 60 dagars returrätt (om du köpt den ny) så ingen fara på taket. Tycker den verkar sitta bra att döma av bilderna men det skall ju kännas rätt.Nu har den kommit för någon dag sedan. Det är en rejäl klocka 43mm och jag upplever den som hög. Något för hög och stor för min smak.
![]()
![]()
Vad har du för omkrets på handleden och villan mått brukar du föredra?
(Ge oss en på 40mm Chris!!)
Fin klocka.
Trist att du känner så! Klockan ser kanon fin ut. Hade gärna ägt / testat en själv
Du kanske vänjer dig vid storleken? Annars hör du av dig kanske vi kan göra någon sorts affär..![]()
Du har ju 60 dagars returrätt (om du köpt den ny) så ingen fara på taket. Tycker den verkar sitta bra att döma av bilderna men det skall ju kännas rätt.
Verkligen. Väntar på min CW, dock en dressare. Var verkligen nära att klicka hem "din" klocka samtidigt. Grym spec samt riktigt snygg för ett riktigt bra pris. Särskilt med nuvarande växelkurs.Den är ny och ej rea så jag sitter inte i sjön, bara att returnera den och få tillbaka pengarna. Det kan man säga är bra service!
Den ser väldigt bra ut iallafall och ser ut att sitta bra på dig! Som andra sagt måste såklart känslan också vara där men kanske ge det någon/några dagar innan du bestämmer dig.. Du har ju ändå 60 dagar på dig..Nu har den kommit för någon dag sedan. Det är en rejäl klocka 43mm och jag upplever den som hög. Något för hög och stor för min smak.
![]()
![]()
Kan bara hålla tummarna att detta är framtiden för CW-klockorna.Snubblade över den här på ChrisWard forumet. Verkar som de kör en annan logga på den.
![]()
![]()
Första loggan som jag personligen som känns riktigt klockren. Och den loggan har de ju redan förankrat i klockorna på andra ställen.Kan bara hålla tummarna att detta är framtiden för CW-klockorna.
Har egentligen inget mot nuvarande loggan som den är, bara placeringen men flaggsymbolen tycker jag är klockren både rent estetiskt och symboliskt. Känns som den naturliga symbolen att bygga sitt varumärke kring.Första loggan som jag personligen som känns riktigt klockren. Och den loggan har de ju redan förankrat i klockorna på andra ställen.
Har setat på det forumet lite och tittat. Verkar vara folk som höjer rösten om den nya loggan i sociala medier. Behöver ju inte betyda något, men undrar om det påverkat försäljningen negativt? Kan ju bara spekulera, men internet verkar ju väldigt missnöjda.
JAG VILL HA DEN.Här verkade de köra någon annan variant på den nuvarande.
![]()
Snubblade över den, har inte verkat navigera mig fram till den via hemsidan, men här är länken.JAG VILL HA DEN.
Vad är det för specialversion?
Självklart är det anknytningen som gör det speciellt när man bär en sån klocka, en MÖP bör tänka efter ibland stilmässigt.Själv skulle jag aldrig köpa en klocka med någon form av militärbranding utan att ha någon egen anknytning till vapenslaget/förbandet som klockan hänvisar till. Men det är jag.
Ps
Bortsett från vintage så klart