Ja, det skulle ju kunna vara en väg att gå. Men jag vill inte sälja nåttSälj något sämre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det skulle ju kunna vara en väg att gå. Men jag vill inte sälja nåttSälj något sämre?
Ja, tyvärr en vanlig dykarsjuka. Men bättre än 60 klicks som en del har, då går det inte ens att sätta varjannan timme rätt.Synd att vridringen på GMTn fortfarande är enkelriktad och 120 klick.
Är svårt sugen på denna!Min CW GMT säger godmorgon
Beställt än @Breitlingfan ?C60 Trident Pro 600 med svart tavla i 40mm känns lockande.
Kan ej hjälpa dig med den saken.Är svårt sugen på denna!
Kan du vara supersnäll och säga några negativa saker om denna praktpjäs så att jag slipper att öppna plånboken?
Kom annat i vägen. Har du ?Beställt än @Breitlingfan ?
Velar, 38 eller 40. Fortfarande svårt för namnet kl 9 men symbolen kl 12 snyggar till allt tycker jag, frågan är bara hur tydlig den är.Kom annat i vägen. Har du ?
Ja det är som vanligt svårt att veta om man inte kan prova innan. 40 känns klockrent dock för mig. Jag gillar den verkligen men det blir att avvakta ett tag.Velar, 38 eller 40. Fortfarande svårt för namnet kl 9 men symbolen kl 12 snyggar till allt tycker jag, frågan är bara hur tydlig den är.
Vilken klocka fick dig på andra tankar?Ja det är som vanligt svårt att veta om man inte kan prova innan. 40 känns klockrent dock för mig. Jag gillar den verkligen men det blir att avvakta ett tag.
En Seiko Astron lurar jag på. En riktig kontrast i jämförelse men det skulle mycket väl kunna bli en C60 ändå till sommaren.Vilken klocka fick dig på andra tankar?
Tror nån frågade CW tidigare i tråden och om jag fattade rätt fanns ingen i nuvarande plan men kundefterfrågan kunde ändra det....
Där har vi en titt på c60 mk3 i 40mm. Hade först tänkt köra på 38 mm men 40 är nog ännu bättre. Någon som vet om det kommer en blå version av 40mm?
Där har vi en titt på c60 mk3 i 40mm. Hade först tänkt köra på 38 mm men 40 är nog ännu bättre. Någon som vet om det kommer en blå version av 40mm?
https://klocksnack.se/posts/2830855/Tror nån frågade CW tidigare i tråden och om jag fattade rätt fanns ingen i nuvarande plan men kundefterfrågan kunde ändra det....
Grymt, ser ju riktigt bra ut.
Ser ut som att far har sitt lördagsgodis på armenWOTD, lite lördagsgodis med sonen!
Matchar hustaken sitter väldigt bra på digWotd. Gillar den
Tack, mina sparrisarmar .Matchar hustaken sitter väldigt bra på dig
Nej, men min bror kommer beställa den mindre GMTn nu i veckan. Jag får säkert låna den lite av honom när han har fått den.Ingen som landat någon mk3 ännu?
Tack. Jag förstår så klart att man tar höjd för de fall där avvikelserna kan vara högre men överlag verkar de hålla sig långt inom spec sett till de kommentarer jag har läst och det var därför jag reagerade på att de specificerade 20spd. Om inte annat bör väl valfri urmakare kunna rucka den till ett betydligt bättre resultat om man nu ligger på uppåt 15-20spd.Jag hade en vintage 38a med Sw200 i som gick runt 4spd ca. Dom kör väl Elabore i dom och antagligen inte justerad i mer än tre positioner kan jag tro.
Absolut om verket är någorlunda ok justerat från början så det inte diffar väldigt i olika positioner så skall det nog gå att hålla sig runt Cosc siffror i snitt iaf. (-4/+6)Tack. Jag förstår så klart att man tar höjd för de fall där avvikelserna kan vara högre men överlag verkar de hålla sig långt inom spec sett till de kommentarer jag har läst och det var därför jag reagerade på att de specificerade 20spd. Om inte annat bör väl valfri urmakare kunna rucka den till ett betydligt bättre resultat om man nu ligger på uppåt 15-20spd.