Undra om det är 48-klick på den? Och vridbar i båda riktningar.GMT ringen fixad också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undra om det är 48-klick på den? Och vridbar i båda riktningar.GMT ringen fixad också.
Haha, ja det svänger fort men det var rätt kassa bilder, nu ser det bättre ut. Önskar bara symbolen kl 12 vore applicerad.Ja, minns du våran delade besvikelse när dom första bilderna flöt upp till ytan
Wow den där uppfyller flertalet av mina önskningar! Blå tavla med orangea inslag, keramisk vridring och en rimlig storlek på 42mm i titan. Det enda jag saknar är ett alternativ med länk.
Jag kanske blir ensam här men jag gillar de lite "querky" saker på den "gamla" som visare, minudelen på 24 timmars inserten, vågmönstret på tavlan, loggon (London) mm. Inte sett nån annanstans (kanske finns dock). Och 38 råkar passa mej i storlek. Helnöjd med den.Ja, minns du våran delade besvikelse när dom första bilderna flöt upp till ytan
Borde kunna köpa 42mm länken till vanliga Trident, men då är den ju i stål, men den borde passa.Wow den där uppfyller flertalet av mina önskningar! Blå tavla med orangea inslag, keramisk vridring och en rimlig storlek på 42mm i titan. Det enda jag saknar är ett alternativ med länk.
Nja det känns fel att blanda stål och titan även om den passar.Borde kunna köpa 42mm länken till vanliga Trident, men då är den ju i stål, men den borde passa.
Jo det är förståeligt.Nja det känns fel att blanda stål och titan även om den passar.
Just nu: "Save £100 off your next purchaseHar CW kommenterat hur de kommer att hantera brexit? Jag antar att de i dagsläget skickar klockorna från England och kommer att fortsätta med det, eller har de planer på något slags EU-lager?
Jag har fått intrycket att de mest säljer till Europa och det blir väl lite mindre attraktivt om priserna ökar med 3-4k men frågan är om det är ekonomiskt försvarbart för dem att öppna ytterligare ett lager.
Jag är lite sugen på en C65 GMT men har hört att de är väldigt frikostiga med reor och rabattkoder och då drar man sig lite för att betala fullpris men man vill samtidigt inte vänta för länge om det innebär en massa strul och extra kostnader.
Tack for tipset! Jag skrev upp mig på deras maillista för att ta del av nästa rabattutskick och det dröjde inte länge så det var väl tur att jag väntade. Jag fick även 120SUN19 = €120 off purchases of €600 vilket i praktiken är samma sak men jag antar att de bara gäller för UK resp. EU.Just nu: "Save £100 off your next purchase
100SUN19: £100 off purchases of £500 or more*"
Jättebra. Skulle rekommendera dig att handla i pund. Blev ett lägre pris då.Tack for tipset! Jag skrev upp mig på deras maillista för att ta del av nästa rabattutskick och det dröjde inte länge så det var väl tur att jag väntade. Jag fick även 120SUN19 = €120 off purchases of €600 vilket i praktiken är samma sak men jag antar att de bara gäller för UK resp. EU.
Menar du på CWs hemsida i uk istället för eu eller att skippa paypals konverteringssystem ?Jättebra. Skulle rekommendera dig att handla i pund. Blev ett lägre pris då.
CWs hemsida i UK. De har ett högre pris i EUR, dvs deras pris motsvarar inte bara skillnaden i växelkurs.Menar du på CWs hemsida i uk istället för eu eller att skippa paypals konverteringssystem ?
Citerar mig själv men noterade att 40mm ej finns på länk. Synd det.C60 Trident Pro 600 med svart tavla i 40mm känns lockande.
Stiligt!GMT ringen fixad också.
Fast den finns väl visst i 40mm på länk? Enda förbehållet med 40mm är att den bara finns i svart.Citerar mig själv men noterade att 40mm ej finns på länk. Synd det.
Nä, det är den nya modellen som släpptes idagStiligt!
Bytte du ut ringen själv eller finns den modellen tillgänglig?
Går det att betala i dollar om man beställer till sverige?
670 USD x 9,48 = 6352 kr
Det borde gå. Ser inte varför det inte skulle fungera. Jag lyckades gå till check out (dock inte köpt) utan några konstigheter.Går det att betala i dollar om man beställer till sverige?
Vad jag kan se på CWs hemsida så är den svarta i 40mm listad som hybrid och ej på länk. Ber om ursäkt för kassa bilder från datorn.Fast den finns väl visst i 40mm på länk? Enda förbehållet med 40mm är att den bara finns i svart.
Vad jag kan se på CWs hemsida så är den svarta i 40mm listad som hybrid och ej på länk. Ber om ursäkt för kassa bilder från datorn.
Länk verkar vara endast i 38 och 42mm.
Tack, ska kolla upp den med en gång.Nä, det är den nya modellen som släpptes idag
Ja men det är ju strålande! Nu hittade jag på den här med efter att ha bytt webläsare från safari till chrome.Hittade denna, fel?
Nu har det svängt rejält för min del, gillar nog denna tror jag
Känner samma här men tänkte vänta på någon skaplig rabattkod förstJag tror jag måste köpa den faktiskt. 40mm och allt. Jäkla fin byggkvalitet.
Se ovan $120 på med rabattkod ju! 6500;- omvandlat från dollarKänner samma här men tänkte vänta på någon skaplig rabattkod först
Nu har jag inte klämt på den nya än men 6500kr för något som verkar hålla Oris-kvalitet är ju ett fantastiskt bra pris.Se ovan $120 på med rabattkod ju! 6500;- omvandlat från dollar